خبرنگاران ورزشى افغان در سطح آسيا مقام اول را به دست آوردند

خبرنگاران افغان، در کمپ آموزشى خبرنگاران ورزشى جوان 29 کشور آسيا در هانگ کانگ، مقام اول را از آن خود کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،دو خبرنگار ورزشى افغانستان، از سوى فدراسيون ورزشى در سطح آسيا، به هانگ کانگ معرفى شده بود تا در برنامة ده روزة خبرنگاران ورزشى جوان آسيا اشتراک نمايند.

اين برنامه که از 29 کشور آسيا، 40 خبرنگار اشتراک داشتند، از افغانستان محبوب شاه محبوب و فريدون خوزون در آن اشتراک کرده بودند.

در پايان ورکشاپ، از سوى محمد قاسم رييس  فدراسيون خبرنگاران ورزشى هانک کانگ و رييس  خبرنگاران ورزشى جوان آسيا، جايزة مقام اول به افغانستان تعلق گرفت و به خبرنگاران افغان تقديرنامه ها داده شد.


محمد قاسم گفت که آنها برندگان واقعى هستند و به شکل خوب از اين ورکشاپ نفع برده اند.

چيوچن فاى ريموند سکرتر فدراسيون خبرنگاران ورزشى در هانگ کانگ گفت که خبرنگاران افغان، در جريان بخش عملى اين ورکشاپ، برنامه هاى بهتر داشته اند، طرح هاى خوب ارايه کرده و در بخش خبرنگارى معاصر ورزشى، از اين برنامه به شکل درست استفاده کرده اند.

سايرزلاند مسوول فدراسيون خبرنگاران ورزشى افغانستان، از برگزار کنندگان و ارائه کنندگان ورکشاپ تشکر نمود که براى بار اول، در اين برنامة بزرگ، به افغانستان سهم داده اند.

وى افزود تلاش خواهد کرد تا فدراسيونش در آينده نيز تلاش ها و برنامه هاى زيادى براى پيشرفت خبرنگارى ورزشى در کشور داشته باشد.

زلاند گفت که با رسيدن به کابل، براى جمع آورى ساير خبرنگاران، زمينه را مساعد خواهد کرد که تجارب خبرنگاران مذکور، به آنها منتقل گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار