همراه با گروه‌های موسیقی در بهار 95

در ماه‌های بهاری سال 95 با کنسرت‌های موسیقایی گروه‌های مختلف موسیقی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر سال در آغاز سال نو و با خاتمه تعطیلات نوروزی، کنسرت‌های گروه‌های موسیقی و خوانندگان کشورمان، در سبک‌های مختلف موسیقایی به روی صحنه می‌رود تا بتوانند از این طریق همچنان ارتبط پایدار میان خود و مخاطبانشان را فراهم آورند. علاقه‌مندان به موسیقی هم همواره به دنبال فرصت و مرجعی برای آگاهی از این برنامه‌های متنوع موسیقایی هستند. حال ما در گزارشی کوتاه، به معرفی برنامه گروه‌های موسیقی مختلف می‌پردازیم که در ادامه آن را می‌خوانید:


همراه با گروه‌های موسیقی در بهار 95/

گروه لیان


22 و 23 اردیبهشت ماه تالار وحدت میزبان گروه موسیقی لیان خواهد شد. محسن شریفیان و گروهش در ساعت ٢١:١٥ گرمای موسیقی جنوب را به تهران می‌آورند. قیمت بلیت‌ها از ٣٥ تا ٩٠ هزار تومان اعلام شده است.


گروه آفاق شرق

گروه موسیقی آفاق شرق ٣١ فروردین ساعت ٢١ در سالن فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌كند و علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی برای حضور در این اجرا باید بلیت ٣٥ هزار تومانی بخرند.


رسیتال پیانو
 
فریدون ناصحی نیز ٦اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، رسیتال یک اجرای سازی یا آوازی موسیقی است كه با اجرای آثاری از یک آهنگساز توسط یک نوازنده برجسته همراه است. این اجرا ساعت ٢١ روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت آن هم ٦٠ هزار تومان است.


گروه سیمین غانم 

23 و 24 اردیبهشت ماه سیمین غانم قطعات خاطره‌انگیز خود را در تالار وحدت برای بانوان اجرا خواهد كرد. این اجرا كه ویژه بانوان است، هر دو روز ساعت ١٥ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این كنسرت باید بلیت‌های ٤٠ تا ١٠٠ هزار تومانی خریداری كنند.


گروه گیل اوخان

علاقه‌مندان به موسیقی نواحی نیز می‌توانند اول اردیبهشت ماه میزبان گروه گیل اوخان باشند. كیانوش علیپور خواننده این گروه است و پروانه امینی، نیلگون نوبخت، مریم كوچكی‌زاده و نیلوفر نصرتی همخوانان اجرا خواهند بود. این كنسرت ساعت ٢١ در فرهنگسرای نیاواران برگزار می‌شود، بهای بلیت آن نیز ٥٠ هزار تومان اعلام شده است.


همراه با گروه‌های موسیقی در بهار 95/

گروه روناک

تالار وحدت هفتم اردیبهشت ماه میزبان علاقه‌مندان به موسیقی نواحی ایران خواهد بود. روناک به سرپرستی كیوان علی‌محمدی ساعت ٢١:٣٠ روی صحنه می‌رود. این اجرا با آیین اقوام ایرانی نیز همراه است. بلیت‌های آن نیز ٢٠ تا ١٠٠ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.


گروه داتام

فرهنگسرای نیاوران ٢٥ و ٢٦ فروردین ماه میزبان گروه موسیقی داتام خواهد بود. این كنسرت قرار است در سه بخش موسیقی فارسی، لری و كردی اجرا شود. ساعت اجرای هر شب ٢١ است و بهای بلیت اجرا نیز ٥٠ هزار تومان اعلام شده است.


اركستر سمفونیک الیانس

در اول اردیبهشت تالار وحدت میزبان اركستر سمفونیک الیانس از كشور فرانسه است كه قرار است به رهبری پژمان معمارزاده اجرایی را روی صحنه ببرد. این اجرا ساعت ٢١ برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌هایش ٤٥ تا ١٥٠ هزار تومان است.


همچنین

كنسرت خواننده‌های پاپ كه در تهران و سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد برگزار خواهد شد، به شرح زیر است:
 
محمد علیزاده یکم و دوم اردیبهشت در دو سانس ١٨:٣٠،٢١:٣٠، امین رستمی ٦ اردیبهشت در یک سانس ٢١:٣٠، فرزاد فرزین ٨ اردیبهشت در یک سانس ٢١:٣٠ و ٩ اردیبهشت در دو سانس١٨:٣٠،٢١:٣٠، گروه سون ١٠اردیبهشت در دو سانس ١٨:٣٠،٢١:٣٠، علی عبدالمالكی ٢٠ اردیبهشت در یک سانس ٢١:٣٠، امید جهان ٢١ اردیبهشت در یک سانس ٢١:٣٠، حمید عسگری ٤ خرداد در دو سانس ١٨:٣٠،٢١:٣٠.


كنسرت‌هایی هم كه در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، عبارتند از:

حمید حامی ٢٤ و ٢٥ فروردین، سالن نامجو، رشت

فرزاد فرزین  ٥ و ٦ اردیبهشت، تالار گلستان، رشت

بنیامین بهادری ١ اردیبهشت، سالن نمایشگاه بین‌المللی، قزوین

كنسرت گروه چارتار ٢٧ فروردین، سالن هلال احمر، سمنان




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار