لرستان؛

کشف بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 6 کیلو و 960 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ دلیری اظهار کرد: 6 کیلو و 960 گرم مواد مخدر از یک خانواده سه نفره مرد، زن و فرزند در این شهرستان کشف شد.
وی عنوان کرد: مواد کشف شده در شهرستان بروجرد به طرز ماهرانه‌ای در میان درب‏‎های خودرو 405 جاسازی شده بود.
فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: خودرو حامل مواد مخدر کشف شده که از خوزستان به طرف همدان درحال حرکت بود در میدان آیت‌الله بروجردی این شهرستان شناسایی و متوقف شد.
دلیری تصریح کرد: مرد و زن حامل 6 کیلو و 960 گرم مواد مخدر در سنوات گذشته نیز به جرم حمل مواد دستگیر شده و جزو افراد با سابقه محسوب می‎شوند.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری 33 سارق، معتاد پرخطر، فروشنده مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بروجرد خبر داد.
فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: همچنین در روزهای اخیر نیروی انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به توقیف پنج دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش شده است.
دلیری تصریح کرد: در پی دستگیری 33 سارق و معتاد پرخطر در شهرستان بروجرد در روزهای اخیر نیروی انتظامی موفق به کشف دو کیلو 871 گرم انواع مواد مخدر، هفت تیغه سلاح سرد و سه هزار نخ سیگار قاچاق شده است.
وی یادآور شد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بروجرد با همکاری پلیس‎های تخصصی، کلانتری و پاسگاه‎های این شهرستان اجرا شده است.
فرمانده انتظامی بروجرد به همکاری مطلوب شهروندان این شهرستان با این نیرو اشاره و اظهار کرد: تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی در این شهرستان در ایام نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته است. 
دلیری تاکید کرد: با توجه به اهمیت بالای مولفه امنیت در جامعه نیروی انتظامی شهرستان بروجرد همه تلاش خود را در این زمینه به کار بسته و برنامه‎های متنوعی در سال جاری در دستور کار خود دارد.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.