قم؛

انتشار کتاب «خانه‌های آسمانی»

کتاب «خانه‌های آسمانی» در قالب سرگرمی و جدول‌های مذهبی به همت انتشارات ایده‌گستر به چاپ رسید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این کتاب، ویژه سرگرمی و جدول‌های مذهبی است که در قالب جدول‌های متفاوت و متنوع، مفاهیم دینی و مذهبی به خوانندگان آموزش داده می‌شود.

کریمشاهی بیدگلی مؤلف و طراح جدول‌های کتاب خانه‌های آسمانی بیان کرد: نشریات و مجلات فراوانی در زمینه جدول فعالیت می‌کنند و برخی اوقات در آنها جدول‌هایی با مفاهیم دینی پیدا می‌شود ولی ارائه جدول‌هایی به طور مستقل در این زمینه رویه‌ای جدید است.

این طراح جدول با اشاره به پایین بودن سطح ارتباطات فردی و کلامی در خانواده‌ها، این کتاب را زمینه‌ای مناسب برای افزایش ارتباط کلامی و عاطفی بین اعضای خانواده دانست و  عنوان کرد: زمانی که حل‌کننده جدول که می‌تواند هر یک از اعضای خانواده باشد، با سوالی مواجه شد که پاسخ آن را نمی‌داند، به ناچار باید از دانسته‌های دیگران استفاده کند.

وی افزود: با پرسش‌هایی که بین او و مخاطبانش مبادله می‌شود، ارتباط کلامی و برخی اوقات ارتباط عاطفی خوبی ایجاد می‌شود، که محیطی شاداب در هر خانواده را به وجود می‌آورد.

کریمشاهی بیدگلی با اشاره به ویژگی‌های کتاب خانه‌های آسمانی گفت: این کتاب 45 جدول و سرگرمی دارد که اطلاعاتی درباره زندگی 14 معصوم(ع)، خاندان اهل بیت(ع)، قرآن، احکام، نماز، حج، غدیر خم، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، واقعه عاشورا و... به مخاطب ارائه می‌کند.

کتاب خانه‌های آسمانی در 96 صفحه، شمارگان 2 هزار جلد و قیمت 4 هزار و 300 تومان برای نوبت اول از سوی انتشارات ایده‌گستر به چاپ رسیده است.

حسین کریمشاهی بیدگلی سال 54 در شهر آران و بیدگل متولد و از سال 68 با طراحی جدول متقاطع وارد عرصه مطبوعات شد و طی 27 سال گذشته با بیش از 70 نشریه همکاری داشته است.

از وی تاکنون 11 عنوان کتاب به چاپ رسیده که چهار عنوان اخیر تالیفات ایشان شامل جدول‌های متنوع مذهبی، جدول حماسه، جدول عاشوراییان و خانه‌های آسمانی در زمینه جدول و سرگرمی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام برای تهیه کتاب باید چیکار کنیم
آخرین اخبار