سمنان؛

آثار هنرمندان استان از جنس اقتصاد مقاومتی می شود

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی در آثار هنرمندان استان سمنان متجلی و آثار هنری با موضوع شعار سال در این استان تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگارن از سمنان ، داود یاراحمدی با بیان اینکه هنرمندان استان سمنان همواره اقتصاد مقاومتی را در عمل با فعالیت هنری خود در زندگی پیاده می‌کنند اظهار داشت: فروش تولیدات هنری می‌تواند به‌عنوان یکی از منابع درآمدی مهم در کشور محسوب شود و باید برای اقتصادی سازی تولید آثار هنری گام‌های اساسی برداشت.

 وی در خصوص راهکار های اقتصادی سازی تولیدات هنری گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بازدید و فروش آثار و تولیدات هنری بومی در نقاط مختلف استان، کشور و دنیا ازجمله برنامه‌های است که در رونق اقتصادی هنر می توان بهره جست.

یاراحمدی افزود: با توجه به انتخاب عنوان سال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، امیدواریم امسال شاهد اجرایی و عملی شدن هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی از شهید آوینی به‌عنوان الگوی برجسته هنرمندان متعهد کشور نام برد و افزود: باید ابعاد مختلف شخصیتی این شهید والامقام برای هنرمندان و عموم مردم بازگو شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.