بازگشت سارا عبدالملکی به تیم ملی راگبی

سارا عبدالملکی به درخواست سرمربی به تیم ملی بازگشت.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان چندی پیش سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی کشورمان در سانحه ای شدید قطع نخاع شد. این حادثه تاسف بار سارا را خانه نشین کرد. اما اعرابی سرمربی تیم ملی راگبی پس از بهبودی نسبی عبدالملکی او را به تماشای تمرینات تیم ملی دعوت کرد.

اعرابی سرمربی تیم راگبی کشورمان در خصوص آخرین وضعیت سارا گفت: با اراده خدای بزرگ سارا به زندگی بازگشته است. چند وقتی است کار درمانی را در منزل شروع کرده است. خودش از مراحل درمان راضی است. از مردم و مسئولین که نهایت تلاش خود را برای بهبودی سارا انجام دادند متشکرم.

سارا عبدالملکی نیز درباره وضعیت خودش گفت: هر روز پیشرفت می کنم. به خودم قول داده ام تا دو ماه دیگر روی پاهایم بایستم. از همه دوستانم سپاسگزارم که در این مدت مرا یاری کردند.

عاشق پدر و مادر هستم زیرا در این شرایط سخت تنهایم نگذاشتند و اگر نبودند نمی دانم باید چه می کردم. هیچ دوستی بهتر از پدر و مادر در این دنیا وجود ندارد.

گفتنی است ده نفر از اعضای تیم ملی راگبی مردان، از افراد معتاد بازیابی شده توسط کنگره شصت هستند که با عزمی جزم پس از رهایی از اعتیاد به راگبی روی آوردند و به  تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار