نوراللهی:

دربی را 2 بر صفر می بریم/کاری به 4 و 6 ندارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنم دربی را 2 بر صفر می بریم و به قهرمانی نزدیک می شویم.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس در باره شهرآورد پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: بازی با استقلال یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر است. پس از پیروزی مقابل ملوان همدلی و همبستگی خوبی در تیم ما ایجاد شده است و امیدوارم رد تقابل با استقلال 3 امتیاز را کسب کنیم. درست است که دربی حساسیت ویژه ای دارد اما ما فقط به سه امتیاز فکر می کنیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به این هدف دست یابیم. 

نوراللهی درباره پیروزی تیمشان مقابل ملوان بیان کرد: دیدار بسیار سختی مقابل ملوان داشتیم و پیروزی خوبی مقابل این تیم به دست آوردیم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی این پیروزی و سه امتیاز حساس را کسب کردیم تا پیش از دربی با روحیه خوبی به مصاف استقلال برویم.

هافبک پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی نیا در دربی بیان داشت: جای خالی کمال احساس خواهد شد اما تمام تلاشمان را می کنیم تا جای او را پر کنیم و هواداران جای خالی او را احساس نکنند.

نوراللهی در پایان درباره پیش بینی اش از بازی و کری خواندن برای استقلال گفت: کری خوانی در کار نیست و من برای استقلالی ها کری نمی خوانم. امیدوارم تمام ملت ایران از دیدن بازی جمعه لذت ببرند و مطمنم دربی را 2 بر صفر خواهیم برد.

همچنین درباره عدد 4و 6 مخصوص سرخابی ها نیز صحبت نمی کنم چرا که نمی خواهم کری بخوانم. اما عدد 24 متعلق به هادی نوروزی فقید است. کاپیتان فقید تیم ما که بعد از رفتن او همبستگی بین بازیکنان بیشتر شد و حالا همه می خواهیم با کسب عنوان قهرمانی جام را به او هدیه کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار