کرمانشاه؛

تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق بازرگانی اتاق تعاون واتاق اصناف کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از تشکیل دبیرخانه مشترک اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف کرمانشاه در دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیوان کاشفی گفت: این دبیرخانه در دو هفته آینده با انعقاد تفاهم نامه‌ای تشکیل خواهد شد و کار خود رابطور آغاز می‌کند و در هفته آینده دبیر این تشکل هم با هماهنگی سه اتاق تعیین خواهد شد.

به گفته عضو هیات رئیسه اتاق ایران، این دبیرخانه در بعد ملی هم کار خود را آغاز کرده و کرمانشاه اولین یا دومین استانی است که صاحب دبیرخانه استانی مشترک اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف خواهد شد.
کاشفی اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف را شاکله اصلی بخش خصوصی کشور دانست و بیان کرد: در قوانین بالادستی مانند اصل 44، قانون رفع موانع تولید، قانون بهبود فضای کسب و کار  نیز از این سه اتاق به عنوان مهمترین اجزای بخش خصوصی کشور یاد شده و سایر تشکل‌های خصوصی زیر مجموعه این سه اتاق هستند.

وی معتقد است، ایجاد این دبیرخانه می‌تواندتعامل خوبی بین سه اتاق مهم اقتصادی کشور ایجاد کند و قابلیت‌های این سه بخش در یک نقطه متمرکز شود و بتوانند از پتانسیل‌های یکدیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تشکیل ، اتاق ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار