میلاد نیک‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تئاتر باران خود را ملزم به پیشرفت تئاتر می‌داند

دبیر دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی باران از نکات ضروری در انتخاب آثار و نقش تئاتر باران در این عرصه گفت.

میلاد نیک‌آبادی دبیر دومین تئاتر دانشگاهی باران در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره بیان کرد: این جشنواره با حمایت مدیریت تئاتر باران برای دانشجویان فعال در این عرصه برگزار شده  است. در واقع تئاتر باران با وجود اینکه تئاتر خصوصی محسوب می‌شود، اما توانسته قدم بزرگی بردارد و خودش را ملزم به حمایت از آن کند.

وی در خصوص  اجرای نمایش «دو نقطه روی خط صاف» اظهار داشت: این نمایش جزو منتخبان دوره قبل این جشنواره است که توانسته به اجرای عموم برسد و مردم بتوانند به دیدن آن بروند.

نیک آبادی در راستای تمدید همکاری دانشکده هنرهای زیبا مطرح کرد: خوشبختانه برخلاف دانشکده هنر و معماری، دانشکده هنرهای زیبا همکاری خوبی داشته و به منظور برخورد با نوروز و ایام تعطیل مهلت ارائه آثار را تمدید کردیم.

وی درباره حذف بخش  بازبینی متن تصریح کرد: با توجه به اینکه این آثار متعلق به دانشجویان است، پس با خودشان مقایسه می‌شود نه با کارهای حرفه‌ای در تئاتر. همچنین از طرفی ممکن است فقط متن ارسالی یک طرح باشد و امکان رشد و پیشرفت به صورت کارگاهی داشته باشد. با حذف این بخش  فرصتی به پیشرفت و شیوه اجرایی داده شد.

وی در راستای اهداف خود به عنوان دبیر و ارزیابی آثار گفت: وجود خلاقیت، جسارت و نوآوری در آثار از نکات مهم است که می‌بایست در کارهایشان وجود داشته باشد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار