شیراز؛

زندان، خط پایان 36 خرده فروش مواد مخدر

36خرده فروش موادمخدر در شهرستان فیروزآباد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده شهرستان فیروزآباد در تعدادی از مناطق این شهرستان اجرا شد.
سرهنگ حسین ارجمند مزیدی افزود: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران موادمخدر و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد افیونی در چند منطقه آلوده، نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر به همراه سایر رده های انتظامی پس از شناسایی مناطق هدف و پیش بینی های لازم در قالب گروه های عملیاتی به طور همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح پاكسازی كردند.  
وی ادامه داد: در این راستا 36 توزیع کننده موادمخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری موادمخدر صنعتی و سنتی 37 گرم هرویین، 8 گرم شیشه،9 گرم حشیش، 61 گرم شیره تریاك، 425 گرم تریاک،2 عدد پایپ شیشه ای، 65 گرم سوخته تریاک ،2عدد ترازوی توزین موادمخدر کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد توقیف 5 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتور سیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای این طرح برشمرد.
سرهنگ ارجمند با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ، نجات نسل آینده جامعه از تهدید بزرگ مواد مخدر صنعتی و روانگردان را مشروط به همكاری و مشاركت فعال آحاد مردم و دستگاه های مرتبط دانست و به عموم شهروندان توصیه كرد: در صورت اطلاع از فعالیت مشكوك به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام كنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.