فرمانده انتظامی مشهد مقدس منصوب و معارفه شد

با حکم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، سرهنگ محمد بوستانی به سمت فرماندهی جدید انتظامی مشهد مقدس منصوب شد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس منصوب و معارفه شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی، سردار بهمن امیری مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مشهد ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین ، افزود: امروز اگر شاهد برجام و تحولات هسته‌ای هستیم و در مقابلش قدرت مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کنیم به سبب الطاف الهی و تشکیل حکومت اسلامی است.

وی اظهار داشت: خداوند در سوره اَنفال خطاب به مومنین هفت موضوع را برای پیروزی در مقابل دشمنان معرفی کرده که یکی از آنها قالب بودن در برابر دشمنان است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: ملت ایران در دفاع مقدس به فرمان امام راحل عمل کردند و با این رویکرد امروز به اهمیت نقش ولی‌فقیه در دنیا پی می‌بریم.

وی بیان کرد: دشمنان امروز مبهوت قدرت نظامی ایران در شرایط تحریم‌ها هستند، با این رویکرد همه ما در جوار حریم رضوی باید مراقب اخلاص عمل خود باشیم چراکه خدمتگزاری به مردم در قالب نیروی اجتماعی و انتظامی در مشهد توفیق ارزشمندی است که شاید این خدمت سهم هر فردی نشود.

امیری‌مقدم افزود: سرهنگ نیک‌مرام شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد وباافتخار و مخلصانه برای نظام اسلامی در جوار حریم رضوی خدمت‌گزاری کرد، دوست داشتیم بیشتر از حضورش استفاده کنیم حتی پیشنهاد من این بود ایشان به فرماندهی انتظامی استان منصوب شوند.

وی افزود: نیروی انتظامی همیشه خط مقدم بوده است، امسال تجمعات زیادی در سطح شهر داشتیم که با درایت و توان سرهنگ نیکمرام بدون مشکل به اتمام رسید. موفقیت نیروی انتظامی در گرو تعامل است و باید تعامل نیروی انتظامی بیش از همیشه با مردم و سایر نهادها و ارگان‌ها افزایش پیدا کند و انسجام شکل بگیرد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حجت نیک‌مرام فرمانده سابق انتظامی مشهد تقدیر و سرهنگ محمد بوستانی به عنوان فرمانده انتظامی مشهد مقدس معارفه شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.