سنندج؛

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهيد صياد شيرازی در سنندج

ياد و خاطره امير سپهبد علي صياد شيرازي با حضور استاندار كردستان، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از مردم انقلابي استان كردستان در مسجد جامع سنندج گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،عبدالمحمدزاهدی استاندارکردستان در آيين سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي که در مسجد جامع سنندج برگزارشد، گفت: برخي حوادث و رويدادها در تاريخ كشور ماندگار است، وقوع انقلاب اسلامي ايران و جنگ هشت سال دفاع مقدس دو رويداد تاريخي ماندگار و فراموش نشدني در كشور است.

وی با اشاره به اينكه برخي شخصيت ها در تاريخ انقلاب اسلامي نقش آفرين بوده اند و در راه رسيدن به آرمان هاي انقلاب اسلامي جان خود را فدا كرده اند افزود: مرحوم صياد شيرازي يكي از شخصيت هايي است كه در تاريخ انقلاب اسلامي نقش بسزايي ايفاء كرده است.

زاهدی بااشاره به اینکه بيست و يكم فروردين سالروز شهادت امير سپهبد علي صياد شيرازي است، گفت:این شهید بزرگوار سرباز شجاعي بود كه در ميدان مبارزه به جانفشاني پرداخت و به عنوان فرماندهي تاثيرگذار، خدمات ارزشمندي را از خود به يادگار گذاشت.

استاندارکردستان بیان کرد: صياد شيرازي يكي از سربازان انقلاب اسلامي است كه نقش مهم و تاثيرگذاري هم در پيروزي انقلاب اسلامي و هم بعد از پيروزي ايفا كرده است و در دفاع از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي يكي از مريدان امام راحل (ره) بود

درادامه این مراسم فرمانده قرارگاه عملياتي لشكر 28 پياده كردستان به خدمات ارزنده اين سرباز انقلابي اشاره كرد و گفت: شهيد صياد شيرازي با رشادت و فداكاري، دين خود را به اسلام و وطن خود ادا كرد.
امير ابوالفضل برزگري افزود: صياد شيرازي در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات بي شائبه و ارزشمندي از خود به يادگار گذاشت.
شهيد صياد شيرازي بيست و يكم فروردين سال 78 در مقابل منزل خود با ضرب گلوله دشمنان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.