کرمانشاه؛

شهر کرمانشاه یکهزار و 228 هکتار بافت فرسوده دارد

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه معتقد است، تاکنون کمتر از پنج درصد بافت فرسوده کرمانشاه نوسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه علیرضا وزیری با اشاره به وضعیت بافت فرسوده شهر کرمانشاه، از وجود 1228 هکتار بافت فرسوده در این کلانشهر خبر داد.

وی افزود: عمده بافت فرسوده شهر کرمانشاه در محدوده مرکزی شهر خصوصا از میدان آزادی تا میدان انقلاب(شهرداری سابق) واقع شده و در بخش‌های دیگری از جمله محدوده پمپ گازوییل، وکیل آقا، سرچشمه، جوانشیر و ... هم بافت فرسودهداریم.

این مسئول در خصوص دلایل روند کند نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه افزود: قرار بود دولت سالانه هزار میلیارد تومان برای نوسازی بافت فرسوده در کل کشور اختصاص دهد، اما متاسفانه این امر محقق نشد و شاید بتوان گفت طی سال‌های اخیر فقط 20 میلیارد تومان از سوی دولت به نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه داده شده است.

وزیری خاطرنشان کرد: اما شهرداری و سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه در این مدت با تمام توان پای کار بوده و رقم زیادی در بافت فرسوده هزینه کرده است و فقط منتظر اعتبارات دولتی نمانده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در همه شهرها بخشی از بافت فرسوده در اختیار سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده است، خاطرنشان کرد: این سهم در کلانشهر کرمانشاه 37 هکتار است.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه در پایان میزان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده را 30 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس پیگیری مسئولین مقرر شده این رقم در کل کشور افزایش یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، شهر ، بافت ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.