آبادان؛

شروع دوئل تیم بسکتبال پتروشیمی و نفت برای عبوراز هفت خوان قهرمانی لیگ بسکتبال

جدال تیم های جنوبی پتروشیمی و نفت برای گذر از خوان اول از هفت خوان فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛با برتری نفت آبادان در دیدار هفتم برابر شیمیدر تهران و فینالیست شدن این تیم در مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، برای اولین بار طی پانزده سال گذشته فینال این رقابت ها بدون حضور یک تیم تهرانی و کاملا جنوبی برگزار خواهد شد.

تعیین هفت خوان و گذر موفق ازچهار خوان آن مسیری است که برای بهترین تیم شرکت کننده در لیگ بسکتبال جهت دستیابی به جام قهرمانی تعیین شده است. جدال دو تیم جنوبی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در این مسیر از فردا آغاز می شود.

در دو دیدار ابتدایی فینال لیگ بسکتبال پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی که از همان آغاز مسابقات این دوره هم مدعی ترین تیم برای قهرمانی بود میزبان است. این دو دیدار یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود.

دیدارهای سوم و چهارم هم پنجشنبه و جمعه در آبادان برگزار خواهد شد. اگر در پایان این چهار دیدار قهرمان لیگ مشخص نشود، بازی های پنجم، ششم و در نهایت هفتم نیز برگزار خواهد شد.

اما برای حضور در فینال لیگ بسکتبال پتروشیمی حامد حدادی که فصل کاملا موفقی در لیگ چین سپری کرد را به خدمت گرفته است.

پیش از فینال، دو تیم پتروشیمی و نفت سه بار در مرحله گروهی این فصل مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به مصاف هم رفتند که طی آن پتروشیمی دوبار پیروز شد. در یک بازی هم نفتی ها صاحب برتری شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، دوئل ، بسکتبال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.