اهواز؛

همکاری‌های مشترک هلال‌احمر و میراث فرهنگی خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اعلام کرد: هلال‌احمر و میراث فرهنگی این استان آماده امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی با اشاره به همکاری‌های فرابخشی هلال‌احمر بیان داشت: باید با توجه به شرایط جامعه، برنامه مشخصی را برای همکاری فرابخشی طراحی و پیاده کنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی ما کاهش آسیب‌های اجتماعی است و با اجرای همکاری‌های فرابخشی می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

خدادادی افزود: در بحث طبیعت‌گردی 2 مجموعه می‌توانند ارتباط تنگاتنگی با هم داشته باشند که توافق‌نامه و تفاهم‌نامه‌های پیشین در زمینه‌های موجود، نخستین گام برای همکاری فرابخشی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان به همکاری‌های فرابخشی جمعیت هلال‌احمر خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان یک الگو اشاره کرد و گفت: در طرح حاشیه‌نشینی  فرصتی برای استان وجود داشت که به‌ دلیل تعلل، قوانین محدود کننده و راه‌کارهای ناکارآمد در حال از دست رفتن بود.

وی اذعان داشت: با ورود به این مقوله و اجرای اقدامات مؤثر، زمینه اشتغال 1 هزار و 200 نفر فراهم شد که این افراد در طرح تحول نظام سلامت خدمات مختلفی را در حوزه سلامت به حاشیه‌نشینان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.