کرمان؛

افزایش قدرت منطقه ای ایران با وجود سردار سلیمانی

استاندار کرمان گفت: امروز قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران با وجود سردار قاسم سلیمانی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی بعد از ظهر جمعه به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در آستانه سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حسین بادپا، با حضور در منزلشان با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

وی با تاکید براینکه خانواده شهدای مدافع حرم امروز بار سنگین شهدا را بر دوش گرفته اند، خاطر نشان کرد: از روزی که جمهوری اسلامی و انقلاب بر این کشور پدید آمد چه از دوران تثبیت تا بعد از آن دوران، استقامت و پایداری فرزندان انقلاب اسلامی همه اینها به دلیل استقلال، اسلامی و مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است که ضامن بقای آن است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران با وجود سردار قاسم سلیمانی افزایش یافته است،یادآور شد: نسل امروز ایرانی که با دوران دفاع فاصله دارد؛ نیازمند فرهنگ شهادت است؛ فرهنگ شهادتی که با فرزندان شما ترویج شده است.

رزم حسینی به جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند و معیارهای اخلاقی پسندیده این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: شهدا با توجه به جایگاهی که دارند نیاز به تعریف ندارند اما نسل جوان نیاز دارد از روحیات شهدا و خدماتی که برای جامعه انجام داده اند مطلع شوند.

وی با تاکید براینکه امروز امنیت داخلی ایران به منطقه‌ پیوسته و دیگر نمی‌توان امنیت کشور را به مرزهایمان محدود کنیم، گفت: شعاع امنیتی جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدای مدافع حرم تا مرز اسرائیل رفته است.

استاندار کرمان در ادامه با حضور در منزل شهید دوران دفاع مقدس سید مصطفی گوهری با خانواده این شهید دیدار و از ابوی شهید عیادت کرد.

جانباز 70 درصد، شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس یکی دیگر از غیور مردان دیار کریمان در روزهای آغازین ماه رجب در دفاع از حریم حضرت زینب سلام الله علیها به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف، ظهر دوشنبه ششم اردیبهشت سال 94 طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه انجام شد، توسط تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد و هنوز پیکر مطهر ایشان به ایران اسلامی باز نگشته است شهید حسین بادپا از افراد بسیار زحمتکش و مخلص لشکر 41 ثارالله بود که بیش از 4 سال در دوران دفاع مقدس به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی نیز فرمانده گروهان و معاون گردان در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغول فعالیت بود.

با وجود اینکه سردار بادپا در دوران دفاع مقدس یک چشم خود را از دست داد، ولی در ماموریت‌های جنوب‌شرق لشکر 41 ثارالله در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار در سال 70 پیشتاز بود.

شهید والامقام سید مصطفی گوهری تهرانی بیست و هفتم مرداد 1346، در شهرستان تهران دیده به جهان گشود .پدرش سید ماشاالله ، عطار بود و تا دوم راهنمایی درس خواند ، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت . بیست و چهارم خرداد 1367، در جزیره مجنون بر اثر سوختگی بدن شهید شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار