زهیوی:

امیدوارم استقلال اهواز در لیگ بماند/بیت سعید گل نزد

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم تیم خوب استقلال اهواز در لیگ بماند زیرا توانایی حضور در لیگ برتر را دارد.

رحیم زهیوی هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: این دیدار بسیار حساس بود و به همین دلیل 2 تیم موفق نشدند در نیمه نخست عملکرد خوبی را از خود ارائه دهند اما با بهترشدن هوا، توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم و با یک گل از سد تیم استقلال اهواز بگذریم.
 
وی درباره حریفشان بیان کرد: استقلال اهواز بسیار تیم خوب و قابل احترامی است اما هدفشان در این دیدار فریاد زدن بر سر داور و کشیدن مسابقه به حاشیه بود که این نوع رفتارها از شاگردان بختیاری زاده به دور است اما استقلال بازیکنان جوان و خوبی دارد و امیدوارم بتوتند در لیگ برتر ماندگار شود هرچه کار سختی را پیش روی خود دارد.
 
زهیوی درباره صحنه گل اظهار کرد: زمانیکه سیف اللهی توپ را ارسال کرد از روی سر حسن بیت سعید عبور کرد و مدافع حریف گل به خودی زد.
 
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این دیدار به علت دریافت کارت زرد 2 اخطاره شدم و دیدار حساس هفته بعدمان مقابل نفت تهران را از دست دادم اما امیدوارم بچه ها بتوانند از سد نفت بگذرند و با ادامه همین روند قهرمان لیگ شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار