ادعای نخست وزیر سعودی یمن؛

ارسال تسلیحات تهران به یمن مانع از استقرار صلح در این کشور/ انصارالله تمایلی به سازش ندارد

احمد عبید بن داغر مدعی ورود تسلیحات ایران به یمن برای کمک به جنبش انصارالله شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، احمد عبید بن داغر -نخست وزیر جدید یمن -  که در ریاض به سر می برد، در جلسه ای با حضور"ماتیوتولر" سفیر آمریکا ادعا کرد که جنبش انصار الله و ارتش یمن محموله های تسلیحاتی از ایران به یمن منتقل می کنند.

بر همین اساس، بن داغر مدعی شد: (انصارالله و ارتش یمن) با وارد کردن اسلحه و مهمات به یمن نشان می دهند که تمایلی به برقراری صلح و امنیت در این کشور نداند در حالی که دولت ما آماده مذاکره برای برقراری صلح و امنیت است.

وزیرامور خارجه عربستان نیز در کنفرانس خبری مشترک با جان کری همتای آمریکائی خود مدعی شده بود که ایران در قبال کشورهای عربی سیاست " مداخله " را دنبال می کند و عربستان نمی تواند با ایران روابط عادی و طبیعی برقرار کند.

"عادل الجبیر" در حاشیه دیدار کری با وزرای امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در منامه پایتخت بحرین ادعا کرد: ما از تلاش ایران برای قاچاق محموله های تسلیحاتی به یمن برای رساندن آن به دست حوثی ها و دیگر کشورهای منطقه ناراضی هستیم و این اقدام را محکوم می کنیم.

عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن، شانزدهم فروردین ماه امسال خالد بحاح معاون و نخست وزیردولت خود را به سبب شکست‌های اقتصادی و خدماتی و امنیتی برکنار کرد. وی سرلشکر علی محسن الاحمر را به عنوان معاون و احمد بن داغر را به عنوان نخست وزیر تعیین کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
انصاالله یمن،القاعده را از بین ببرند،وبه نسل آل سعود باچ ندهد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اینها وقتی می بینن که باتمام حمایت آمریکا اسرائیل دیگر شیوخ بی غیرت ونوکران آمریکا شکست خورده اند می خواهند به این ترتیب شکست خودرا توجیح کنند خاک بر سر بی شعورتان همه مردم می دانند بدبختها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ال سعود خیلی خیلی غلط اضافی میکنه ،ملت مقاوم یمن درس فراموش نشدنی به ال سعود داعشی خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اگر حوثی ها بتونن از فشارهای داخلی رها بشن و با موشک های اسکاتی که تقریبا 200تا شو در اختیار دارن چند تا چاه نفت عربستان و یا ریاض رو بزنن. احتمال عقب نشینی. عربستان خیلی بیشتر میشه درست تسلیحات و البته نیروی هوایی بسیار پیشرفته ای دارن اما طبق میراث بجا مونده از خاندان ال سعود همه بذدل هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
خداوند شر عربستان را از سر جهان اسلام کم کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
یکی نیست به این وزیر احمق بگه خودتون دست از بمباران و موشکباران مردم مظلوم یمن بردارین جنگ خودبخود تموم میشه.الحق که دشمنان خداوند احمق و کودن و ابله و تهی مغز و کله پوک ودبنگ وبی شعور و نفهم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
بنازم سپاه رو ک از احدی ترس نداره عربستان ک هیچه
آخرین اخبار