دورقی:

قهرمان لیگ، استقلال خوزستان است

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا در پنج هفته آینده بهترین عملکردمان را ارائه دهیم تا به قهرمانی در لیگ برتر دست یابیم.

میثم دورقی هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: دیدار بسیار سختی مقابل استقلال اهواز داشتیم و از کسب پیروزی مقابل این تیم خوشحال هستیم. پیش از بازی با تمامی بازیکنان و کادرفنی هم قسم شدیم تا بتوانیم در 6 هفته آینده بهترین عملکردمان را از خود ارائه دهیم به قهرمانی در لیگ برتر دست یابیم.
 
وی درباره عملکرد تیم شان بیان کرد: به دلیل گرمای هوا و فشار زیاد موفق نشدیم در نیمه نخست عملکرد خوبی را از خود ارائه دهیم اما با گذشت زمان در نیمه دوم ، توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم با تک گل بیت سعید به پیروزی برسیم تا صدرنشین شویم.
 
دورقی افزود: استقلال اهواز نیز تیم خوب و جوانی را دارد و بیشتربازیکنان این تیم بومی هستند ، امروز نیز بازی خوبی را مقابل تیم مان انجام دادند اما با لطف خدا و حمایت تماشاگران ، توانستیم از سد استقلال اهواز بگذریم و خودمان را به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک کنیم.
 
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: هدفمان قهرمانی در لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی است و امیدوارم با حمایت تماشاگران و تلاش خودمان بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار