عرضه بیلد 14316 سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل به تعویق افتاد

مایکروسافت، اعلام کرد که به دلیل یک مشکل در دیتا سیم‌کارت، تصمیم گرفته است تا عرضه بیلد 14316 ویندوز 10 موبایل را به تعویق بیاندازد.

مشکلی که عرضه بیلد 14316 سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل را به تعویق انداخت به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیلد 14316 نسخه دسکتاپ سیستم‌عامل ویندوز 10 برای کاربران دسته Fast ring  ارایه شد و در حالی‌که انتظار می‌رفت بیلد تازه‌ای برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل منتشر شود؛ مایکروسافت، اعلام کرد که به دلیل یک مشکل در دیتا سیم‌کارت، تصمیم گرفته است تا عرضه این بیلد را به تعویق بیاندازد.

برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.سایت NPU، اعلام کرده است که اکانت‌رسمی ویندوز اینسایدر در توئیتر، عدم‌عرضه بیلد جدید ویندوز 10 موبایل را به‌دلیل یک مشکل ارتباطی، تایید کرده است. متن رسمی این اعلامیه، در زیر آمده است:بیلد جدیدی برای ویندوز 10 موبایل، امروز منتشر نخواهد شد.

ما برروی رفع یک مشکل مربوط به دیتا سیم‌کارت،مشغول به‌کار هستیم. جیسون، یکی از مدیر برنامه‌های مایکروسافت در صفحه رسمی توئیتر خود اعلام کرد که مشکل مذکور در آخرین دقایق، پیدا شده است و تیم توسعه‌دهنده، تصمیم گرفت تا عرضه این بیلد را به تعویق بیاندازد. 

البته عدم‌ انتشار بیلد جدید برای ویندوز 10 موبایل، بدین معنی نیست که این سیستم‌عامل برای مایکروسافت، اهمیت زیادی ندارد بلکه اگر مشکل ارتباطی که پیش‌تر توضیح داده شده است، پیدا نمی‌شد؛ مایکروسافت، بیلد جدید ویندوز 10 موبایل را امروز رسماً منتشر می‌کرد.

منبع : ترنجی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.