یزد؛

حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی ،به‌منظور ارج نهادن به جايگاه انسان در جامعه

ستادصيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی به‌منظور ارج نهادن به جايگاه انسان در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: ستاد صيانت از حريم امنيت عمومی و حقوق شهروندی به‌منظور ارج نهادن به جايگاه انسان در جامعه با دو رويكرد و هدف اساسی حفظ حقوق شهروندی و فرهنگ ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تشکیل‌شده است.

مجيد جواديان زاده گفت: خوشبختانه با توجه ويژه دولت تدبير و اميد، حمايت استاندار يزد و مسئولان ارشد استان و اقدامات انجام‌شده، اكثر شاخص‌های صيانت از حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرايی استان ارتقاءیافته است و شاهد وضعيت مطلوب‌ تری در استان نسبت به گذشته هستيم.
وي افزود: لازم است ارائه خدمات الكترونيكی به مردم توسعه يابد و در جهت استقرار دولت الكترونيك گام برداريم.

جواديان زاده خاطرنشان كرد: نبايد ارائه خدمات به مردم تنها از طريق حضور فيزيكي آن‌ها در ادارات و دستگاه‌ها انجام شود و ضروري است ارائه خدمات الكترونيكي و غيرحضوري به مردم استان باهدف استقرار دولت الكترونيك توسعه يابد.

دبير ستاد صيانت از حقوق شهروندی استان در پايان سخنان خود بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفيت ائمه جمعه و جماعت، روابط عمومی‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها درزمینه صيانت از حقوق شهروندي و فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تأکید كرد.

گفتني است در ادامه اين جلسه تعدادي از نمايندگان دستگاه‌های عضو ستاد صيانت استان نظرات اصلاحي و پيشنهادي خود را در رابطه با اجرائي نمودن برنامه‌های 9 گانه حفظ حقوق شهروندي و 10 گانه عفاف و حجاب مطرح كردند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار