شیراز؛

توقیف 2 دستگاه خودرو با خلافی بالای ده میلیون

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس از توقیف دو دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از ده میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سلطان محمدی گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان سپیدان، در راستای تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات خودروئی و برخورد با رانندگان متخلف، اقدام به كنترل خودروهای عبوری كردند.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح ماموران ضمن بررسی پلاك خودروهای عبوری یك دستگاه خودرو 206  را با خلافی 18 میلیون و 9 هزار ریال خلافی پرداخت نشده و یك دستگاه وانت پیكان را با 154 میلیون و 440 هزار ریال خلافی پرداخت نشده توقیف كردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان اظهار كرد: هر دو خودرو جهت سیر مراحل قانونی و پرداخت جرایم توقیف و به پاركینگ منتقل شدند.
سرهنگ محمدی گفت: پلیس در شهرستان سپیدان به منظور تامین امنیت شهروندان و كاهش تخلفات و تصادفات رانندگی به صورت شبانه روزی، قانون رسیدگی به تخلفات را اجرا می كند زیرا با اجرائی شدن آن و رعایت هر چه بیشتر مقررات راهنمائی و رانندگی از سوی رانندگان، شاهد كاهش تخلفات و تصادفات رانندگی خواهیم بود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: توقیف ، خودرو ، خلافی ، میلیون ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار