قم؛

دعوت از ووشوکاران قم برای اعزام به مسابقات بین‌المللی ایروان

رشیدی دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: از ووشوکاران مستعد و توانمند قم برای همراهی تیم ملی در مسابقات بین‌المللی ایروان دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بعد از برگزاری رقابت‌های ووشو سبک فانگ‌من چوان قهرمانی کشور و شناخت برترین‌های اوزان مختلف، اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در پیکارهای بین‌المللی برگزار می‌شود

رشیدی دبیر هیئت ووشو استان قم بیان کرد: : تیم ملی ووشو سبک فانگ‌من‌چوان کشورمان با ترکیب 14 نفر از برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات بین‌المللی اروپا اعزام می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها روزهای سوم تا هفتم اردیبهشت سال جاری با حضور چهره‌های شاخص ووشو جهان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ووشو استان قم عنوان کرد: این اردوی آمادگی از روز جمعه هفته جاری یعنی بیستم فروردین به میزبانی هیئت ووشو استان زنجان برگزار خواهد شد تا ملی‌پوشان به تقویت خود بپردازند و با رفع نقاط ضعف آماده رویارویی با رقبای مطرح شرکت کننده از کشورهای مختلف شوند.

رشیدی  اظهار کرد: تیمی متشکل از چهره‌های شاخص ووشو قم در مسابقات سبک فانگ‌من‌چوان قهرمانی کشور به برابر حریفان صف‌آرایی کرد و سرانجام توانست با درخشش پنج ووشوکار،‌ حضور موفقی را در این دوره از مسابقات را به ثبت برساند.

در پایان خاطر نشان کرد: موفقیت‌های تیم سبک‌ فانگ‌من‌چوان قم با درخشش ووشوکاران توانمندی مهدی هفته‌خانگی، احسان نصرتی و محمد شاهسون در رده سنی نوجوانان، احمدرضا حسین‌زاده در رده سنی جوانان و بابک شهبازی در رده سنی بزرگسالان کسب شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.