یزد؛

بیست وچهارمین همایش مهندسی مکانیک

بیست وچهارمین همایش مهندسی مکانیک دریزد برگزارخواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسئول دبيرخانه بیست و چهارمین همایش سالانه بین‌المللی مهندسی مکانیک ایران در یزد گفت: در حال حاضر از مقالات ارسالی به بیست وچهارمین همایش مهندسی مکانیک در یزد 800 مقاله پذیرفته شده است.

محمد مهدي ابوترابی گفت:  از ابتدای فراخوان ارسال مقاله به به این همایش  800 مقاله به این همایش ارسال شده که  به زبان‌های فارسی و انگلیسی است و  طي سه روز برگزاري اين همايش در دانشگاه یزد  ارائه خواهد شد .
 

 ابوترابی   افزود : در مجموع يك‌هزار و 300 مقاله به دبيرخانه اين دوره از همايش ارسال شده كه پس از داوري مقالات، تعداد 800 مقاله كه 80 مقاله از آن به زبان انگليسي است، براي ارائه در همايش پذيرفته شده است.

وی گفت: تقريباً نيمي از مقالات پذيرفته شده در همايش به صورت شفاهي و نيمي ديگر به صورت پوستر طي روزهاي هفتم تا نهم ارديبهشت‌ماه ارائه خواهد شد.

ابوترابي محور اصلی اين همايش را مکانیک جامدات، دینامیک، ارتعاشات و آکوستیک، کنترل و رباتیک، مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت، انرژی و محیط زیست، بیو مکانیک، طراحی و بهینه‌سازی سامانه‌های مکانیکی، ساخت و تولید، حمل و نقل و خودرو، آموزش مهندسی مکانیک و کاربردهای صنعتی اعلام كرد.

وي  اشاره کرد : همزمان با بیست و چهارمین همایش مهندسی مکانیک ایران، تعدادی کارگاه تخصصی صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف تکنولوژی‌های نوین حوزه مهندسی مکانیک با همکاری استادان برجسته دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و نیز مهندسان و صنعتگران زبده کشور برگزار خواهد شد.

ابوترابی گفت : در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی صنعتی با حضور صنعتگران و کارآفرینان با هدف ارائه خدمات و محصولات صنعتی خود در دانشگاه يزد برپا خواهد شد.
گفتني است؛ بيست و چهارمين همایش سالانه بين‌المللی مهندسی مکانيک ایران با همکاری انجمن مهندسان مکانیک ایران و دانشگاه یزد هفتم تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاري در شهر تاریخی یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار