زاهدان؛

افزایش 22 درصدی ماندگاری مسافران نوروزی در منطقه آزاد چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی، هنری و تفریحی از سوی کمیته‎های 14گانه، میزان ماندگاری مسافران نوروزی طی سال 95 در این منطقه نسبت به مشابه سال گذشته افزایش 22 درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛ حامدعلی مبارکی افزود: به دنبال اتخاذ سیاست‎های سازمانی و هم گام با برنامه‎های ابلاغی دبیرخانه شورایعالی ستاد نوروزی به مدت 2 ماه با تشکیل کمیته‎های 14گانه با ماموریت ‎جداگانه فعالیت خود را آغاز کرد.
وی برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «بهار در چابهار» به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان را یکی از برنامه‌های موفق این ایام عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه از 5 تا 13 فروردین ماه 95 به مدت 9 شب با اجرای برنامه‎های شاد فرهنگی با استفاده از هنرمندان مطرح کشور، استان و چابهار توانست هر شب بیش از 5 هزارنفر را برای تماشای برنامه‎ها به جایگاه میلاد بکشاند.
مبارکی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضور هنرمندان صنایع دستی از شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان با 40 غرفه در رشته‎های مختلف وعرضه و طبخ 72 نوع غذای سنتی در این نمایشگاه یکی دیگر از برنامه‎های موفق ایام نوروز بود که با استقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی مواجه شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار