اهواز؛

انتصاب رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان

طی حکمی از سوی احمدرضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان، مهرشاد احمد وندی به عنوان رئیس جدید محیط زیست شهرستان دشت آزادگان معرفی و از زحمات 7 ساله مصطفی استاد چینیگر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسم معارفه رئیس جدید شهرستان دشت آزادگان که در محل فرمانداری و با حضور فرماندار شهرستان برگزار گردید، لاهیجان زاده ضمن قدردانی از زحمات رئیس پیشین این اداره، استاد چینیگر در طول دوران خدمت خود در این منطقه ، از احمدوندی  بعنوان نیروی پرتلاش و پیگیر در استان نامبرد و از فرماندار شهرستان خواستار حمایت و راهنمایی ایشان شد .

در این مراسم از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان از تلاش های زیست محیطی مجیدی پور فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد و  وجود فرمانداری دلسوز و علاقمند به محیط زیست همچون ایشان را یک نعمت بزرگ برای شهرستان دانست.

در این مراسم دکتر مجیدی پور نیز ضمن اهمیت به محیط زیست، حفاظت از آن را وظیفه همه دانست و گفت: ما با کمک اداره شهرستان تلاش خواهیم کرد تا محیط زیستی سالم برای مردم و منطقه ایجاد نماییم .

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.