خانواده کمک خلبان قاتل آگهی عذاب برای بازماندگان چاپ کرد !

انتشار آگهی در یکی از روزنامه‌های آلمان از طرف خانواده کمک خلبان هواپیمای جرمن وینگز که عامل سقوط این هواپیما در سال گذشته بود با واکنش‌های خشم و رنج از طرف بازماندگان همراه بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک روزنامه محلی در شهر دوسلدورف آلمان اقدام به انتشار یک آگهی از طرف خانواده کمک خلبان و عامل حادثه سقوط هواپیمای جرمن وینگز آلمان کرده است.
 
اطلاعات جعبه سیاهی که از این هواپیما پیدا شده است نشان داد که کمک خلبان هواپیمای "جرمن وینگز" به عمد سرعت را افزایش داده و ارتفاع را آنقدر کم کرده که هواپیما به کوه برخورد کند.
 
حالا حدود یک سال بعد از وقوع این حادثه دلخراش که متاسفانه منجر به مرگ حدود 150 نفر از جمله دو خبرنگار ورزشی کشورمان میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی شد یک روزنامه محلی شهر دوسلدورف اقدام به چاپ آگهی از طرف خانواده قاتل این حادثه کرده که خشم بسیاری از بازماندگان و افرادی که این آگهی را خوانده اند برانگیخته است.
 
پدر، مادر و برادر کمک خلبان این هواپیما که عامل سقوط آن بود در این آگهی ضمن تشکر از همه افرادی که در یک سال گذشته در غم آن ها شریک بوده اند و به آن ها کمک کرده و با آن ها همدردی کرده اند، در مراسم یاد بود فرزندشان شرکت کرده و دعوت آن ها را پذیرفته اند همچنین تاکید کرده اند که در سال گذشته شرایط سختی را گذرانده اند.
 
خانواده کمک خلبان این هواپیما در بخش دیگری از این آگهی تصریح کردند که ما انسانی دوست داشتنی و با ارزش را از دست داده ایم.
 
در بخش دیگری از این آگهی خانواده کمک خلبان اظهار داشته اند که عزیر آن ها راهی به سوی بهشت پیدا کرده و آرزو کرده اند که به زودی آن ها نیز این مسیر را طی کرده و به وی بپیوندند.

خانواده کمک خلبان قاتل آگهی عذاب برای بازماندگان چاپ کرد !
 
این آگهی در روزنامه محلی "وستر والدر سایتونگ" به چاپ رسیده است.
 
هفته نامه اشترن در واکنش به چاپ این آگهی در مطلبی نوشته است که روزنامه محلی که این مطلب را چاپ کرده است با اشاره به حفظ حریم خصوصی نخواست در این باره توضیحی بدهد.
 
دیوید که از خوانندگان این آگهی بود آن را دردناک و در وهله اول ناراحت کننده دانسته و در عین حال از والدین این کمک خلبان در اقدام به چنین امری حمایت کرده و اقدام آن ها را با توجه به اینکه پسرشان را از دست داده اند قابل توجیه ارزیابی کرده و تصریح کرد که بیشتر  پاراگراف ها به قدردانی درباره کمک ها و محبت های اطرافیان پرداخته شده است و درباره آن ها به نظر من مشکلی وجود ندارد.

خانواده کمک خلبان قاتل آگهی عذاب برای بازماندگان چاپ کرد !
 
یکی دیگر از خوانندگان این آگهی نیز درباره  چاپ آن ابراز خشم و ناراحتی کرده و تاکید کرد که عموم مردم این آگهی را البته شدیدا محکوم خواهند کرد. این آگهی در اصل سیلی به صورت خودی است. من به غم و اندوه پدر و مادر و وابستگان این کمک خلبان احترام می گذارم اما این طور درست  و مناسب نیست.
 
در واکنش دیگری به این آگهی یک مخاطب دیگری نوشت: من فکر می کنم که این وظیفه اخلاقی والدین کمک خلبان این هواپیما بود که در این آگهی 149 قربانی بی گناه این حادثه را نادیده نگیرند.

خانواده کمک خلبان قاتل آگهی عذاب برای بازماندگان چاپ کرد !
 
وی افزود: برای من این مسئله که والدین یا خویشاوندان این کمک خلبان با تنظیم این آگهی چه خطایی را مرتکب شده اند مطرح نیست، برای من مسئله اخلاقی و احترام به بازماندگان رنج کشیده این حادثه مطرح است.
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.