آبادان؛

بازدید مسافران نوروزی از باستاني و طبيعي دزفول

دو ميليون و 400 هزار مسافر نوروزي از آثار باستاني و طبيعي دزفول ديدن كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره ميراث فرهنگي،صنايع دستي وگردشگري دزفول گفت:اين گردشگران از آثار تاريخي،باستاني و طبيعي منطقه ديدن كردند.

يعقوب زلقي افزود:سفر مسافران و گردشگران در نوروز 95 به دزفول نسبت به نوروز 94 افزايشي معادل 500 هزار نفر داشته است.

وي گفت:به دليل استقبال گسترده مسافران نوروزي و گردشگران از مناطق ديدني شهر دزفول مجبور شديم علاوه بر كاروانسراي شهرداري دزفول ، ورزشگاه هاي شهيد ناحي و مجديان و مدارس شهرهاي اقماري دزفول را نيز براي اقامت و اسكان مسافران نوروزي مهيا كنيم.

سرپرست ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري دزفول با اشاره به اينكه بيشتر مسافران نوروزي در هفته نخست امسال وارد دزفول شدند افزود:بيش از 50 هزار بروشور جهت راهنمايي مسافران نوروزي در 10 ايستگاه از من بپرس كه در ورودي شهرها و اماكن پردتردد داير شده بود بين مسافران نوروزي توزيع شد و اماكن ديدني از جمله موزه كرناسيان،چغاميش،سايت جندي شاپور و آبشار شوي و صنايع دستي و سوغات دزفول از جمله قلم ني در اين بروشورها معرفي شدند.

زلقي گفت:با اطلاع رساني انجام شده سعي بر اين بود كه تمركز گردشگران از شهر دزفول به كوهستان و حاشيه شهر و شهرهاي اقماري تغيير يابد .

وي با اشاره به افزايش 100 درصدي مسافران نوروزي در سردشت و شهيون دزفول نسبت به سال هاي گذشته افزود:نظافت مكان هاي ديدني دزفول به خوبي انجام شد و در اين خصوص هيچ گونه شكايتي از سوي مسافران نوروزي اعلام نشد كه بايد از كليه تلاشگران اين حوزه تقدير كرد.

نوروز 94 يك ميليون و 900 هزار مسافر و گردشگر به دزفول سفر كردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، بازدید ، گردشگر ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.