هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

بنیادکار، پله صعود ذوب آهن به دور بعد

تیم ذوب آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان بنیاد کار ازبکستان است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  چهارمین بازی لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می شود و تیم فوتبال ذوب آهن در گروه B میزبان تیم بنیادکار ازبکستان است. 
 
تیم ذوب آهن در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک برد داشته است براین اساس این تیم قصد دارد در لیگ قهرمانان آسیا جبران مافات کند. 
 
شاگردان گل محمدی تاکنون با کسب یک برد و دو تساوی وضعیت خوبی در جدول گروه B لیگ قهرمانان آسیا دارند و با 5 امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند. 
 
ذوبی‌ها در آخرین بازی خانگی خود باید ببرند چرا که دو دیدار پایانی خود را با النصر باید در کشوری بی طرف برگزار کنند و به اجبار از امتیاز میزبانی محروم هستند. 
 
در آن سوی میدان تیم بنیادکار ازبکستان تاکنون دو مساوی در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است اگر سبزپوشان اصفهانی بتوانند این بازی را ببرند تیم لخویا هم از النصر امتیاز بگیرد آن وقت ذوب آهن این شانس را دارد به صدر جدول گروه B راه یابد.دیدار رفت این دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 
 
دیگر بازی این گروه هم بین النصر عربستان و لخویای قطر برگزار می شود. 

تیم های فوتبال تراکتورسازی و سپاهان فردا به مصاف تیم های پاختاکور و لوکوموتیو ازبکستان می روند. 
 
تراکتورسازی، پاختاکور ازبکستان 

شاگردان قلعه نویی درپی تثبیت صدرنشینی 

 
شاگردان قلعه نویی فردا ساعت 19:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم پاختاکور ازبکستان هستند. 
 
تیم تراکتورسازی برای آخرین بار میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و بعد از آن باید از الهلال عربستان در عمان میزبانی کند. 
 
تراکتورسازی با 6 امتیاز صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا است این تیم با حمایت هواداران خود می تواند با پیروزی در این بازی به صدرنشینی‌اش ادامه دهد و یک قدم دیگر به صعود نزدیک شود، ضمن اینکه انتقام باخت بازی رفت از پاختاکور بگیرد. 
 
در آن سوی میدان پاختاکور ازبکستان با 4 امتیاز در جایگاه سوم گروه C لیگ قهرمانان قرار دارد و شانس صعود به مرحله بعد را دارد. 
 
براین اساس این تیم با تمام قوا به مصاف تراکتورسازی می رود تا با امتیاز ایران را ترک کند. 
 
لوکوموتیو ازبکستان- سپاهان ایران 
 
زردپوشان اصفهانی به آسیا باز می گردند 

 
زردپوشان اصفهانی فردا ساعت 15:30 میهمان تیم لوکوموتیو ازبکستان هستند. شاگردان استیماچ روند نزولی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارند. این تیم در آخرین بازیش در لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان 2 بر صفر مقابل لوکوموتیو ازبکستان شکست خورد تا وضعیتش بحرانی تر از قبل شود. 
 
اگر زردپوشان اصفهانی بتوانند جبران باخت خانگی را مقابل تیم ازبکستان کنند آن وقت شانس صعود به مرحله بعد را پیدا می کنند. اگر این تیم نتیجه بازی را به حریف ازبکستانی خود واگذار کند آن وقت وداع زود هنگام با لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت و فقط روی کاغذ شانس صعود دارد. 
 
تیمهای النصر دوبی و الاتحاد عربستان هم دیگر بازی گروه A را انجام می‌دهند. 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار