رحمانی:

کناره گیری یاسین پیشرو از فوتسال شایعه محض است/واژه متمول را به ما نسبت ندهید

علی رحمانی مدیریت باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: به دلیل شرایط تیم داری، مجموعه یاسین پیشرو خواهان امتیاز کامل تیم فوتسال است تا از این پس بدون حضور اداره ورزش، عهده دار مسوولیت تیم باشیم.

علی رحمانی مدیریت باشگاه یاسین پیشرو قم در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: کناره گیری تیم یاسین پیشرو از لیگ برتر فوتسال شایعه محض است البته به درخواست ما صحبتی هایی جدی در رابطه با واگذاری کامل امتیاز این تیم فوتسال از سوی اداره ورزش به باشگاه به میان آمد زیرا سال قبل یاسین امتیاز را به صورت موقتی از اداره ورزش گرفت اما از آنجا که صفر تا صد هزینه ها به عهده خودمان است هییت مدیره تصمیم گرفته در فصل جدید با مذاکره و اخذ موافقت مسوولان اداره ورزش امتیاز کامل تیم را بگیرد. تا کنون و با توجه به روند مذاکرات و نظر شفاهی برخی مسوولان به اهدافمان خواهیم رسید.
وی افزود: تنها نگرانی مسوولان اداره ورزش و استانداری خروج امتیاز از استان است که ما به دلیل تعصب به استان قم و همچنین استعدادهای بی شمار قم در عرصه ورزش هیچ وقت به ابن موضوع فکر نمیکنیم.
روند مذاکرات با اداره ورزش زمانی راحت شد که مسوولان پس از فعالیت گسترده و بی چشم داشت یاسین پیشرو در ورزش قم متوجه حسن نیت ما شدند تا موانع برای این انتقال از سد راه برداشته شود.البته در صورت پاسخ منفی مسوولان اداره ورزش به درخواستمان بحث کناره گیری جدی پیگیری خواهد شد.
رحمانی در خصوص واژه متمول که فصل پیش از سوی بسیاری از،رسانه ها به این مجموعه نسبت داده شد، گفت:در فصل گذشته این واژه دفعات زیادی به مجموعه یاسین پیشرو نسبت داده شد اما این واژه در برابر فعالیت ها و هزینه های ما واژه اشتباه است. معتقدم متمول در بحث تیم داری صرف هزینه های زیاد و گاهی بی جهت است اما در صورتیکه یک مجموعه اقتصادی خواهان به نتیجه رسیدن در بحث تیم داری است مبلغی منطقی پیش بینی می کند که با کمتر از ن تیم داری ممکن نیست و بیش از آن هم مصرف زیادی است ، یاسین نیز با همین تفکر وارد ورزش شده و پایبند به هزینه منطقی است پس بحث متمول در باره این تیم صحیح نیست.
متمول به معنای صرف هزینه های بالا برای رسیدن به هدف مربوط به تیم هایی در لیگ برتر است که می دانیم با تمام توان مالی خود هزینه بالایی صرف لیگ کردن است.
وی در خصوص فصل آینده لیگ برتر فوتسال خاطر نشان کرد: به منظور حضور در لیگ تغییراتی متوجه ترکیب تیم می شود و کادر فنی نیز تنها تقویت خواهد شد زیرا ما از عملکرد کادر راضی بوده ایم و با این افراد توانستیم سرنوشت قهرمانی را تعیین کنیم در
صورتیکه مس مغلوب یاسین نمی شد شاید قهرمان لیگ تیم دیگری بود بر همین اساس،سعی در حفظ و تقویت کادرفنی داریم.

در خصوص بازیکن خارجی باید بگویم در فصل نقل و انتقالات ترجیحا به بازیکنان داخلی میدان می دهیم زیرا ما برای خدمت به کشور و جوانان پا به ورزش گذاشتیم و بنا بر این هدف باید ابتدا به سراغ استعدادهای وطنی برویم . تا زمانی که شعار خدمت به مردم سرلوحه فعالیت هایمان است نهایت تلاش خود را برای به کارگیری جوانان وطنی به کار میگیریم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار