جلالی:پس از هر شکست سایپا صحبت برکناری کادرفنی می شود

سرمربی تیم فوتبال سایپا از برگزاری جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه با اعضای تیم اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پایان جلسه امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا قرار شد چهارشنبه هفته جاری و پیش از دیدار این تیم مقابل صبا  در هفته 25 لیگ برتر نشستی با حضور اعضای کادرفنی و بازیکنان سایپا و هیئت مدیره این باشگاه برگزار شود.
 
مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن بی اطلاعی از برگزاری این نشست اظهار داشت:ما در تمرینات مشغول آماده سازی تیم برای دیدار با صبا هستیم و کار خود را انجام می دهیم.اما باور کنیدهیچ اطلاعی از برگزاری این نشست ندارم.
 
وی افزود:دقایقی از اعلام خبر برگزاری این نشست نگذشته  که نزدیک به 15 رسانه با من تماس گرفته اند .این موضوع چندان جالب نیست در حالی که من به عنوان سرمربی اطلاعی از برگزاری جلسه اعضای تیم با هیئت مدیره ندارم اخبار باشگاه در رسانه ها منعکس شود.
 
جلالی ادامه داد:نمی دانم چرا هر زمانی که سایپا در نتیجه گیری موفق عمل نمی کند اخبار اینچنینی رسان ای می شود.پس از هر شکست تیم ما بلافاصله صحبت از برگزاری نشست با مربیان و بازیکنان و حتی تغییر در کادر فنی به گوش می رسد در حالی که تا آن جایی که من اطلاع دارم برکناری اعضای کادر فنی در دستور کار مدیران سایپا قرار ندارد.  
 
سرمربی سایپا درباره این که آیا برگزاری این نشست ها تغییری در وضعیت سایپا ایجاد می کند یا خیر،توضیح داد:همان طور که گفتم من اصلا در جریان این نشست ها نیستم که حالا بخواهم درباره نتایج آن اظهار نظر کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلالی ، سایپا ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار