کوثری:

امنیت همه‌جانبه کشور نیازمند برقراری امنیت پایدار است/افزایش توان موشکی نیاز کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: تمامی کشورها برای برقراری امنیت و دفاع خود نیازمند امکانات و تجهیزات بازدارندگی هستند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ در رابطه با افزایش توان موشکی ایران گفت: تمامی کشورها برای برقراری امنیت و دفاع خود نیازمند امکانات و تجهیزات بازدارندگی هستند و به کارگیری آن در انواع و اقسامش در دنیا مرسوم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه برقراری امنیت برای کشور بزرگی مانند ایران از لزومات مدیریتی آن است، بیان کرد: دفاع و امنیت همه‌جانبه کشور نیازمند برقراری امنیتی پایدار است که یکی از بخش‌های این دفاع و امنیت پایدار، بحث موشکی است.

کوثری در ادامه اظهار  داشت: کسانی که می‌گویند هم‌اکنون زمان مذاکره است و دیگر به موشک نیازی نداریم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یا خائن هستند یا ناآگاه، البته بنده بعید می‌دانم که ناآگاه بوده و این مسئله را مطرح کرده باشند. این افراد کسانی هستند که سوابق خود را فراموش کرده که در طول مسئولیت خود و در دوران دفاع مقدس به دنبال تولید موشک بودند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما باید در راستای افزایش توان موشکی خود چند کار انجام دهیم، اول؛ افزایش برد موشکی، دوم؛ افزایش دقت و نقطه‌زنی موشک‌ها و سوم  انبوه‌سازی موشک در بردهای مختلف.

کوثری در پایان با اشاره به اینکه ساخت این موشک‌ها کاملا در کشور ما بومی است، بیان داشت: ساخت این موشک‌ها با توان داخلی با قیمت‌های بسیار نازلی انجام می‌شود و در کل سبب افزایش قدرت دفاعی و امنیتی کشورمان می‌شود. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، نمایندگان ، کوثری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار