مربی سیاه جامگان قهر کرد!

شاهرودی: حقم را ندهند به تمرینات بر نمی گردم

مربی تیم سیاه جامگان که چند هفته ای است در تمرینات این تیم شرکت نکرده است گفت که تا وقتی حقش را ندهد به تمرینات این تیم باز نمی گردد.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره قهر از تمرینات سیاه جامگان گفت: من از فرهاد کاظمی برای شرکت نکردن در تمرینات سیاه جامگان اجازه گرفته ام تا تکلیفم مشخص شود.تا زمانی که حق و حقوقم را ندهند نیز به سیاه جامگان باز نمی گردم.
 
وی افزود: از ابتدای حضور در سیاه جامگان تنها 10 میلیون تومان که شامل 10 درصد قراردادم می شود را دریافت کرده ام.همچنین چکی به تاریخ یک ماه پیش به من داده اند که این چک برگشت خورده است.بحث اصلی من با باشگاه نیز درباره این چک است.متاسفانه دوستان هیچ واکنشی به پراخت نکردن مطالبات نشان نمی دهند و خود را به بی خیالی زده اند.
 
شاهرودی ادامه داد: در جلسه کادرفنی با مسئولان باشگاه خواستار این شدیم که در برهه حساس کنونی که سیاه جامگان بریا فرار از سقوط  تلاش می کند بودجه ای به تیم تزریق کنند.اما آن ها تنها با وعده پاداش پنج میلیونی بابت هر برد برنامه های خود را جلو می برند.
 
وی در خصوص این که آیا احتمال دارد که با درخواست فرهاد کاظمی در تمرینات سیاه جامگان شرکت کند یا خیر، اظهار کرد: من احترام خاصی برای کاظمی قائل هستم.رفاقت من وکاظمی به خارج از فوتبال مربوط می شود. شرکت نکردن من در تمرینات به معنی اختلاف با سرمربی سیه جامگان نیست بلکه با اجازه وی در تمرینات شرکت نمی کنم.اگر حق  و حقوقم را دریافت کنم در تمرینات حاضر می شوم.
 
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره دیدار روز گذشته این تیم مقابل پرسپولسیس بیان کرد: پرسپولیس یروز هواداران خود که از مهم ترین ارکان این تیم هستند را در اختیار نداشت.همچنین از روزهای خوبش در لیگ امسال فاصله گرفته بود.از طرفی به نظر می رسید شاگردان برانکو با توجه به حضور در رتبه های بالای جدول تیم ما را دست کم گرفته بودند.به همین دلایل سیاه جامگان می توانست از فرصت استفاده کرده و با دست پر از این بازی خارج شود.تیم ما در 25 دقیقه نخست دیدار فشار خوبی روی دروازه پرسپولیس وارد کرد و به گل رسید.پس از زدن گل دوم نیز اگر مقداری با تجربه بازی کرده و میدان داری می کردیم،برد مقابل پرسپولیس دور از دسترس نبود اما اشتباهات فردی مانع از این امر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار