لرستان؛

خدمات هلال احمر لرستان به بیش 146هزار مسافر در نوروز 95

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از ارائه خدمات جمعیت هلال احمر لرستان به بیش 146هزار مسافر در نوروز 95

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی سال جاری جمعیت هلال احمر لرستان به بیش از 146 هزار نفر خدمات ارائه داد گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی از بیست و ششم اسفند ماه سال گذشته در قالب 15 پایگاه در نقاط ورودی شهر های لرستان و مکان‌های پر بازدید آغاز شد و تا پایان چهاردهم فروردین ماه جاری به کار خود پایان داد.

وی افزود: در طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی که توسط جوانان داوطلب این جمعیت برگزار شد به 141 هزار و 337نفر خدمات ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات هلال احمر توسط یک هزار و 152 نفر در لرستان انجام شد گفت: در ایام تعطیلات از 2 هزار و 700 نفر روز نیروی نجات گر، 36 دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی سبک، 12 دستگاه خودروی ست نجات با تجهیزات کامل، 27 دستگاه تجهیزات نیمه سنگین و سبک ست نجات استفاده شده است.

مرادی افزود: امداد گران جمعیت هلال احمر لرستان نیز در نوروز امسال با تلاش شبانه روزی خود در محورهای مواصلاتی و نقاط حادثه خیز به 4 هزار و 967 نفر خدمات ارائه کردند.

وی گفت: در نورز امسال، 185 حادثه در مرکز کنترل عملیات و هماهنگی لرستان ثبت شده است که ماحصل آن کمک رسانی به 2 هزار و 791 نفر بوده است که از این تعداد 514 نفر در پایگاه های امدادی به صورت سرپایی مداوا و 69 مورد نیز توسط آمبولانس به سایر مراکز امدادی انتقال داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 176 نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری در پایگاه های جاده ای استفاده نمودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.