اردبیل؛

امدادرسانی و نجات110 خودروی گرفتار برف در گردنه صایین محور نیر - سراب

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: نیروهای پلیس راه و هلال احمر استان اردبیل از شب گذشته تاکنون به سرنشینان ۱۱۰ خوردوری گرفتار در برف گردنه صایین در محور نیر - سراب امداد رسانی کرده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حجت فتاحی در جریان بازدید از گردنه صایین در جمع نگاران اظهار داشت : نیروهای پلیس راه اردبیل از دیشب به 50 خودرو گرفتار در برف واقع در گردنه صایین امداد رسانی کرده اند.

وی تصریح کرد: بارش برف تردد در محورهای مواصلاتی به خصوص در گردنه صائین نیر را با مشکل مواجه کرده به طوریکه تردد وسایط نقلیه با زنجیر چرخ و رعایت موارد ایمنی امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود:مسافرانی که قصد مسافرت از محورهای مواصلاتی برف گیر به خصوصی گردنه صایین در محور نیر- سراب و حیران در محور اردبیل - آستارا را دارند حتما زنجیرچرخ داشته باشند وخودروها خود را به وسایل گرمایشی مجهز کنند.

فتاحی بیان کرد: امداد رسانی پلیس راه استان اردبیل همچنان در جاده‌های مواصلاتی ادامه دارد که در این راستا توصیه می‌شود برای جلوگیری از حوادث ناگوار در جاده، رانندگان و مسافران موارد ایمنی از جمله استفاده از زنجیر چرخ و همراه داشتن وسایل گرمایشی را رعایت کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر هم گفت: شب گذشته به سبب بارش شدید برف، 15 نفر از مسافران در پایگاه امداد ونجات گردنه صایین اسکان داده شد و امنیت برای مسافران در راه مانده فراهم شد.

عسگر فرجی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر نیر به بیش از 60 خودور که بر اثر بارش برف شدید در راه مانده بودند امدادرسانی کردند تا به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.