کرمان؛

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان 94 تمدید شد

معاون ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان کرمان از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده دوره زمستان 94 تا 31 فروردين ماه 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان, حمید تاج نیا با اشاره به بخشنامه‌اعلام شده از سوی سازمان امور مالیاتی اظهار کرد: نظر به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1394 با تعطيلات نوروز و با توجه به درخواست‌های موديان محترم موضوع نظام ماليات بر ارزش افزوده تمدید شده است.

وی افزود: به منظور تکريم موديان گرامی و فراهم آوردن زمينه اجرای تکاليف قانونی برای آنان، بنا به اختيار حاصل از قانون و مقررات ماليات بر ارزش افزوده، موديان می‌توانند اظهارنامه دوره چهارم مالياتی (فصل زمستان) سال 1394 را تا پايان روز سه شنبه 31 فروردين ماه 1395 ارائه کنند.

وی تاکید کرد: موديان مالياتي که اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1394را تا 31/1/1395 ارائه کنند، می توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرايم عدم ارائه اظهارنامه و تاخير در پرداخت ماليات و عوارض متعلق در موعد مقرر براي دوره مزبور استفاده کنند.

تاج نیا گفت: بر اين اساس، موديان ماليات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اينترنتی به نشانی WWW.EVAT.IR نسبت به ارايه اظهارنامه و پرداخت ماليات و عوارض ارزش افزوده حداکثر تا تاریخ سی و یک فرودین ماه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار