گل محمدی: می خواهیم یکی از مدعیان صعود باشیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فردا یکی از بازی های حساس ما ست، می‌خواهیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و یکی از مدعیان صعود گروه باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با بنیادکار ازبکستان پس از تبریک سال نو گفت:  فردا یکی از بازی‌های حساس گروه ما انجام می‌شود. دو تیم در بازی قبل خوب بازی کردند و بازی تاکتیکی و فنی خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم‌هایی که در گروه ما هستند در یک سطح هستند و آنچه تیم‌ها را متمایز می‌کند این است که از فرصت ‌ها استفاده کنند. می‌خواهیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و یکی از مدعیان صعود گروه باشیم. مقابل تیم فنی و با کیفیتی بازی داریم و انتظار داریم مقابل هواداران و با حمایت آنها بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: فردا روز خیلی مهمی برای ما ست و بازیکنان با انگیزه بالایی تمرین کرده‌اند و از این بابت خیلی خوشحالم و به تیمم امیدوارم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست. 

گل‌محمدی در مورد خط حمله ذوب آهن گفت: هدف اصلی هر تیمی این است که اول گل نخورد و بعد هم گلزنی کند و از موقعیت‌ها استفاده کند. در سه بازی گذشته فقط یک گل زده‌ایم و فرصت‌سوزی کرده‌ایم و خیلی راحت موقعیت‌ها را از دست دادیم. عملکرد خوب در خط دفاعی به ما خیلی کمک کرده است که با یک گل زده مدعی صعود باشیم. مهم این است که اول گل نخوریم. در سه بازی گذشته فقط یک گل زده‌ایم اما در بازی‌های آینده مطمئنا بهتر می‌توانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و گلزنی کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد شایعه حضور رضا شکاری در تیم لستر سیتی سکوت کرد و اعلام شد که فقط باید درباره بازی فردا صحبت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار