سنندج؛

برگزاری 2 اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ مردان کشور درمریوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت:شهرستان مریوان میزبان 2 اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان کشور به مدت 20 روز خواهدبود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج، حامد جولایی در جمع ورزشکاران استان در سنندج گفت:براساس اعلام فدراسیون قایقرانی،ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان در رده سنی جوانان و همچنین سومین دوره آن در بخش بزرگسالان به مدت 20 روز در دریاچه زریوار مریوان برگزار می‌ شود.

وی افزود: این اردو از روز 16 فروردین ماه در دریاچه زریبار شهرستان مریوان آغاز می شود و ملی پوشان منتخب استان های کشور تا 4 اردیبهشت ماه به منظور رسیدن به سطح آمادگی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد:در بخش جوانان، 7نفر از استانهای کردستان،همدان ،زنجان و در رده سنی بزرگسالان نیز6 قایقران از استانهای تهران، زنجان، کرمانشاه و لرستان به این مرحله از اردو دعوت شده اند.

جولایی گفت:اردوی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان کشور به منظور حضور موفق ملی پوشان در رقابت های قهرمانی آسیا 2016 و بازی های آسیائی ساحلی ویتنام برگزار می شود.

وی درپایان افزود:دراین اردوی دو روزه طاهر کبوتری سرپرستی و مربی، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی ملی پوشان دعوت شده دربخش جوانان و بزرگسالان را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.