بجنورد؛

بهره مندی 175 هزار زائر از طرح آرامش بهاری

در اجرای طرح ملی آرامش بهاری در امامزاده‌های خراسان شمالی بیش از 175 هزار نفر زائر از خدمات این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در جمع‌بندی عملکرد برنامه‌های طرح آرامش بهاری سال 1395، گفت : طرح ملی آرامش بهاری از بیست و هشتم اسفند 94 تا پایان تعطیلات نوروزی سال 95 در 30 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص و بین‌راهی استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی با بیان اینکه در قالب این طرح مراسم لحظه تحویل سال نو در 26 امامزاده استان برگزار شد، افزود : بر اساس بررسی انجام شده جمعیت تقریبی حاضر در مراسم لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه کل استان 60 هزار نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 44 روحانی مبلغ مشارکت داشتند، گفت: از این تعداد 11 نفر روحانیان بومی و مستقر بوده و 33 نفر نیز از روحانیان فرستاده شده از حوزه‌های علمیه قم بودند که در طرح آرامش بهاری در امامزاده‌های استان شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام سهرابی افزود : تعداد تقریبی جمعیت بهره‌مند شده از برنامه‌های خیمه‌های معرفت در امامزاده‌های استان استان بیش از 30 هزار نفر برآورد شده است.

وی گفت : در اجرای طرح ملی آرامش بهاری در امامزاده‌های خراسان شمالی در مجموع هشت هزار و 850 جلد بروشور تولیدی استان و پنج هزار و 150 جلد بروشور تولیدی شهرستان‌ها در بین مسافران و زائران توزیع شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.