صحنه های مشکوک به ضرر آبی پوشان پایتخت

تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار با استقلال خوزستان تا حدود زیادی اسیر اشتباهات داوری شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر امروز در دیدار خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی یک بر یک تن داد که به نظر می رسد اشتباهات داوری در این بازی به ضرر آبی پوشان تهرانی تمام شده و شاگردان مظلومی 2 امتیاز حساس دیدار با همنام خوزستانی را با اشتباهات تاثیرگذار اشکان خورشیدی از دست داده اند.

 درباره قضاوت اشکان خورشیدی داور دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته 24 لیگ برتر با نوید مظفری کارشناس داوری کشورمان گفت و گویی انجام دادیم.

وی در این خصوص اظهار کرد: اشکان خورشیدی در این بازی اشتباهاتی داشت که می توانست در نتیجه تاثیرگذار باشد.در دقیقه 44 این دیدار مدافع استقلال خوزستان دست پرو پچیچ مهاجم استقلال تهران را کشید که داور می توانست در این صحنه در سوت خود دمیدهو برای آبی پوشان تهرانی اعلام پنالتی کند.

وی ادامه داد:پیش از گل تساوی استقلال خوزستان نیز مهاجم کروات استقلال تهران در میانه زمین با خطای حریف مواجه شد که این توپ پس از 2 پاس از سوی آبی پوشان خوزستانی به گل تبدیل شد.البته گویا بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال تهران به صحنه مشکوک روی فرشید اسماعیلی در دقیقه 33 این بازی هم معترض بودند که باید بگویم حرکت مدافع استقلال خوزستان در آن صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در پايان خاطر نشان کرد:من صحبتی درباره این که استقلال تهران از داوری ضربه دیده نمی کنم اما به نظر من خورشیدی در 2 صحنه مهم این دیدار به ضرر این تیم عمل کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار