جوکار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس باید دولت را با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همراه کند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: لازم است در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

خمحمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: در بحث‌های اقتصادی کشور ما مشکلات جدی و فراوانی دارد و متاسفانه هنوز اراده جدی برای رونق اقتصادی و حمایت از تولید در کشورمان دیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به این مسئله که در سال‌های اخیر توجه کافی به بیرون شده است، اظهار داشت: لازم است امروز نگاهمان به درون بازگردد و از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم.

جوکار با تاکید بر اینکه تجربه نشان داده که نگاه به بیرون نمی‌تواند به ما در عرصه اقتصاد و بهبود وضعیت معیشتی کمک کند، تصریح کرد: متاسفانه این روزها شاهدیم که میزان اشتغال کاهش شدیدی یافته و کارخانجات زیادی تعطیل شده است.

نماینده یزد با بیان اینکه باید این نسخه‌‌ای را که سال‌ها پیچیده‌ایم تغییر دهیم، اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی در حرف و گفتار دیگر بس است و نباید فقط در رسانه‌ها شعار دهیم ولی در اقدام  و عمل به اظهاراتمان باور نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدا باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را باور کنیم و بعد عمل کنیم،‌ خاطر نشان کرد: شعار دادن دیگر کافی است و لازم است مجلس به عنوان دستگاهی نظارتی دولت را با این سیاست‌ها همراه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار