امید حجت برای المپیک 2016 می‌خواند؟

امیدوارم امسال قطعه «صلح وعشق» را در یکی از مراسم‌های حاشیه‌ای المپیک قطعه «صلح و عشق» اجرا کنیم.

امید حجت خواننده کشورمان در خصوص آلبوم و قطعه جدید خود در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آلبوم جدیدم که مجوز انتشار آن را دریافت کردم، در قالب دو لوح فشرده در یک مجموعه ارائه خواهد شد. این آلبوم شامل 10 قطعه انگلیسی است و جزو کارهای فاخر هستند.

وی بیان کرد: مدت زمانی که برای ساخت این آلبوم صرف شد، نزدیک به دو سال بوده است. قطعات این آلبوم با همفکری و مشاوره فعالان حرفه‌‍ای در عرصه موسیقی صورت گرفته است و به احتمال زیاد تا سه ماه آینده وارد بازار موسیقی خواهد شد.

خواننده تیتراژ «نشان مهربانی» اظهار داشت: بعداز انتشار این آلبوم بسیار علاقمندم تا قطعات موجود در آن را در برنامه‌هایی اجرا کنم که در خارج از کشور برگزار خواهند شد. زیرا معتقدم این آهنگها می‌توانند حرکتی صلح آمیز محسوب شوند. همچنین نشانگر این مطلب باشند که ما نیز به ادبیات و موسیقی غربی علاقمند هستیم.

وی افزود: به عقیده من همانطور که اگر خوانندگان مطرح دیگر کشورها، قطعه‌ای را با زبان فارسی اجرا کنند، مورد توجه قرارخواهد گرفت. کارهای ما نیز با زبان های دیگر در نوع خود جالب است و نشانگر علاقمندی ما به هنر ملل دیگر است.

خواننده تیتراژ برنامه «صفر تا صد» تصریح کرد: قطعه «صلح وعشق» ساخته سید محمد میر زمانی یکی از کارهایی است که پیش از این قرار بود در جام جهانی برزیل اجرا شود، اما این اتفاق میسر نشد. البته این قطعه با رهبری نادر مرتضی پور یکبار در کشور لبنان با حضور مرحوم رکن آبادی همچنین در سال 94 در جشنواره های مختلف اجرا شد.

حجت گفت: امیدوارم امسال کار را در المپیک بخوانم. اگر دوستان هماهنگی لازم را انجام دهند، حداقل در یکی از مراسم‌های حاشیه‌ای المپیک قطعه «صلح و عشق» را بار دیگر اجرا نماییم. 

وی در مورد یک قطعه جدید با همکاری رضا صادقی خبر داد و گفت:این کار به دو زبان انگلیسی و فارسی با همخوانی رضا صادقی تهیه خواهد شد. این قطعه، مضمونی ضد جنگ دارد که ترانه آن متعلق به سغید امیر اصلانی است. آهنگسازی آن برعهده خودم و تنظیم را رضا تاجبخش انجام داده است.

وی در پایان بیان کرد: من سعی می‌کنم همیشه در راستای مسیری که وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تعریف کرده است، فعالیت کنم. امیدوارم قطغات تهیه شده سفیر صلحی برای ارائه در بازار موسیقی جهان باشند.

قسمتی از ترانه این قطعه را در ادامه می خوانید:
چقدر این آسمونو خط خطی کردیم
چقدر رو این زمین خمپاره افتاده
امانت بوده این دنیا برای عشق
خدا دنیا رو آروم دست ما داده

گفتنی است کسانی که در تهیه آلبوم همکاری داشته اند عبارتند از:
ایمان حجت، رضا تاجبخش، هومن غفاری، نیما زاهدی، پیام طونی، هومن نامداری، بابک ریاحی پور، مازیار ظهیرالدینی، مهردادعالمی، شاهین کزازی، حامد مهین ترابی، زهرا کلاته، پگاه موسوی، افشین سیاهپوش، آزاده فرهنگیان، مهدی نوروزی و مهرداد عشقی.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.