واعظی برنامه های وزارت ارتباطات در سال 95 را تشریح کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار نوروزی با خانواده بزرگ ارتباطات و اصحاب رسانه از برنامه های مد نظر این وزارتخانه در سال جاری گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تبریک سال 95 و همچنین ولادت حضرت زهرا(ص) در دیدار نوروزی با خانواده بزرگ ارتباطات و اصحاب رسانه گفت: سال گذشته با توجه به مشکل کمبود بودجه و افت بیش از انتظار قیمت نفت با سختی های فراوان در بخش اقتصادی مواجه بودیم که با درایت مقام معظم رهبری و صبوری مردم این سال هم به پایان رسید.


دکتر واعظی در ادامه با اشاره به دو رخداد مهم در سال گذشته افزود: اتفاق نخست باز شدن زنجیر تحریم ها و موفقیت در مذاکرات پیچیده هسته ای و دیگری حماسه هفتم اسفند و حضور پرشور مردم در انتخابات بود و امروز با توجه به گذشتن از مسئله تحریم ها شاهد ایجاد بازاری تازه بر سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود که این بازار موجب توسعه اقتصاد کشور و تولید ملی خواهد بود.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تأکید کرد: از پشتیبانی مقام معظم رهبری از تیم هسته ای و دولت و همچنین صبر مردم در مقابل تحمل سختی های مربوط به تحریم ها باید تشکر ویژه کرد؛ این نوید را می دهیم که امسال روابط ما با دیگر کشورها هم سو با منافع ملی خواهد بود.

برنامه های وزارت ارتباطات در سال 95

دکتر واعظی همچنین خاطر نشان کرد: همانطور که ابتدای سال شاهد بودیم با درایت مقام معظم رهبری امسال سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام گذاری شد و دولت نیز در سال گذشته همواره اعلام کرده بود که سال 95، سال رونق اقتصادی خواهد بود؛ بنابراین وزارت ارتباطات به عنوان یک وزارت اقتصادی باید فعالیت خود را چند برابر نسبت به سال های گذشته افزایش دهد.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در سال 95 ولادت حضرت فاطمه (ص) در پایان سال نیز تکرار خواهد شد عنوان کرد: امسال سال فاطمی است و این حضرت در تمام زمینه ها الگویی کامل در جامعه اسلامی ایران است، ما نیز باید در همه امور رفتار ایشان را الگوی خود قرار دهیم.


وی با تشکر مجدد از تمام کارمندان وزارت و شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: اگر این تلاش ها نبود شاهد این کارنامه خوب نبودیم و امروز عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت نمره قابل قبولی را به خود اختصاص داده است.


دکتر واعظی در پایان این دیدار اظهار کرد: در جلسه پایانی سال گذشته برنامه گسترده ای را برای امسال و فعالیت های متعدد برای سازمان ها و شرکت ها در نظر گرفتیم که با افزایش تلاش بتوانیم تا پایان سال 95 مطالبات مردم را به نحوه احسن پاسخ دهیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار