کاظمی: نبود تماشاگر به نفع سیاه جامگان است

سرمربی تیم سیاه جامگان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت : نبود تماشاگر به نفع تیم ما خواهد بود و از این شرایط کمال استفاده را می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد کاظمی در جمع خبرنگاران عنوان کرد : خوشبختانه شرایط بازی به نفع تیم ما است و با استفاده از آن می توان نکات فنی را بهتر به نمایش گذاشت و مطمئن هستم بازی زیبایی را هر دو تیم ارائه می دهند و با کمی دقت می توانیم کمال استفاده را از شرایط بازی داشته باشیم.

وی افزود :عنایتی کاپیتان تیم است و می تواند بازیکنان را در زمین هدایت کند و 90 دقیقه در بازی حضور داشته باشد اما متاسفانه به دلیل مصدومیت به بازی مقابل پرسپولیس نمی رسد و نتوانستیم جایگزین مناسبی برای وی پیدا کنیم واین امر کار تیم را سخت می سازد. . سایر بازیکنان تیم مآسیب دیدگی خاصی ندارند و در این دیدار تیم را همراهی می کنند.

کاظمی ادامه داد : به دنبال نقطه ضعف پرسپولیس نیستم و تلاش میکنم که نقاط قوت این تیم را به نقطه ضعفشان تبدیل کنم و بازی را به نفع سیاه جامگان به پایان برسانم و از تمام شرایط برای پیروزی در این دیدار نهایت استفاده را میکنم.

سرمربی تیم سیاه جامگان در پایان گفت : در بازی های قبلی با بدشانسی مواجه بودیم و استرس و نبود خود باوری باعث شد موقعیتهای مان تبدیل به گل نشود.امیدوارم با بازی خوب بتوانیم از دو تیمی که در جدول بالاتر از ما هستند سبقت گرفته  و در لیگ برتر بمانیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار