تمهیدات کمیته بین المللی المپیک برای پیشگیری از ویروس زیکا

کمیته بین المللی المپیک در مورد عدم تهدیدات ویروس زیکا در محل برگزاری بازی های المپیک به تمامی کشورهای عضو اطمینان خاطر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه ای به تمامی فدراسیون های بین المللی، در مورد عدم تهدید ویروس زیکا در محل برگزاری بازی های المپیک 2016 برزیل اطمینان خاطر داد.
 
در نامه ارسالی اعلام شده است که ویروس زیکا یک موضوع جهانی است و سازمان بهداشت جهانی به همراه متخصصان، هدایت و مسئولیت این موضوع را به عهده دارند. مسئولان برگزاری المپیک ریو 2016، به دلیل اطلاع رسانی از توصیه های سازمان بهداشت جهانی، همکاری نزدیکی با کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پاراالمپیک دارد و پیشگیری های لازم را در محل بازی های المپیک و پاراالمپیک انجام خواهند داد.
 
همچنین علاوه بر تمامی این تمهیدات تیم های پزشکی در محل رقابت ها حضور خواهند داشت تا پیگیر مسائل فوق باشند. مطمئن هستیم که بازی های المپیک 2016 ریو به بهترین نحو برگزار خواهد شد و مشتاقانه منتظر حضور شما در این رقابت ها هستیم.
 
ویروس زیکا از طریق یک پشه به بدن انسان منتقل می شود و هیچ واکسنی برای درمان ندارد و تنها راه درمان، پیشگیری از گزیده شدن می باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار