کرمان؛

برنامه ریزی برای 11طرح ماندگار فرهنگی در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد واحدکرمان از اجرای 11طرح ماندگار فرهنگی در کرمان خبردادوگفت: این طرح ها درسال 95 به مرحله اجرا می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بابک آل طه درخصوص وضعیت طرح های فرهنگی این دانشگاه گفت: واحد کرمان در سال 94 موفق شد4طرح ماندگار فرهنگی را اجرا کند وبرای اجرای 11طرح ماندگار دیگر در سال 95برنامه ریزی شده است.

وی افزود: همچنین طرح ایجاد شهرک فناوری آزاد نیز در زمینی به مساحت 80هکتار اجرا می شود که تاکنون ساختمان اصلی آن 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آل طه اظهار کرد:دانشگاه آزاد در استان کرمان 7مرکز رشد دارد که در تلاش هستیم تا مراکز رشد استان را به 11مرکز در سال 95برسانیم.

رئیس دانشگاه آزاد واحد کرمان تصریح کرد:دانشگاه آزاد در حوزه سرمایه گذاری نیز بروی ایجاد دو نیروگاه کوچک مقیاس 12مگاواتی برق در رفسنجان وکرمان کار می کند.

آل طه خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مجتمع تجاری اداری با زیربنای 9 هزار مترمربع در شهر کرمان، احداث کارخانه نئوپان با مشارکت بخش خصوصی، تولید و بسته‌بندی آب آشامیدنی از دیگر طرح‌های اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در سال آینده است

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار