لرستان؛

داشتن پشتوانه نظامی ومعنوی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب

امام جمعه موقت شهرستان خرم آباد داشتن پشتوانه نظامی ومعنوی در مذاکره با کشورهای زیاده خواه از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت:ستاد اجرایی برنامه های اقتصاد مقاومتی با اولویت برطرف کردن مشکل اشتغال و برطرف کردن بیکاری جوانان به عنوان معضل اجتماعی تشکیل و اقدامات انجام شده در این راستا باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: سال جدید سال فاطمی و متبرک به اسم حضرت فاطمه (س) وسال تحقق امیدها است لذا مسئولان باید تمام تلاش خود را با الویت اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی به کار گیرند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به نگهداری وحمایت از سه عامل حیاتی هوای پاک، آب گوارا و زمین حاصلخیز به عنوان توجه به آیات خداوند است اظهار کرد: بی توجهی به این سه عنصر ناسپاسی و ناشکری در برابر نعمات خدادای و موجب از بین رفتن برکات از جامعه خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر کاربری زمین های منابع طبیعی اضافه کرد: مبارزه با افراد زمین خوار جزئی از وظایف سه قوه در نظام جمهوری اسلامی و یکی از مطالبات جدی مردم کشور و استان است.

حجت الاسلام متقی نیا در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، شهید اوینی و محمد باقر صدر اظهار داشت: شهدا سرمایه های اصلی انقلاب و ما نیز باید پیروی راه این عزیزان ود ر دفاع از این انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.