ساری،

اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کمک مردم

اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار دشوار، حساس و کارساز است و در این راه باید از توانمندی های مردم بهره برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه موقت ساری در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل است و فقط به بنر زدن و شعار دادن خلاصه نشود.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: قوای مجریه، مقننه و قضائیه با کمک مردم در عمل به این شعار باید سعی و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اقتدار جامعه با اقتصاد مقاومتی شکوفا می‌شود، گفت: دولت باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشد و سیاست‌های خود را در این زمینه برنامه‌ریزی کند.

امام جمعه موقت ساری افزود: جامعه با دعوا و درگیری‌ به آرامش فکری و روحی نمی‌رسد و توجه به مظلومان باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد تا همه به آرامش و آسایش برسند.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه همه مردم و مسئولان باید منافع ملی را حفظ کنند، تصریح کرد: منافع ملی و حفظ نظام مهم‌تر از منافع حزبی و شخصی است.

وی با اشاره به سالگرد 12 فروردین سال 58 ، جمهوری اسلامی را نعمت الهی دانست و افزود: جمهوری اسلامی نخستین دستاورد انقلاب اسلامی بود و همه مردم و مسئولان باید امانتدار انقلاب و نعمت الهی باشند و برای حفظ و تداوم آن تلاش کنند.

امام جمعه موقت ساری افزود: تلاش فراوانی از سوی ستاد نوروزی استان مازندران انجام شد و شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش خدمت‌رسانی به مسافران بودیم که جای قدردانی دارد.ح

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار