حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه:

نیازمند یک انقلاب اقتصادی در کشور هستیم

خطیب موقت جمعه تهران گفت: نیازمند یک انقلاب اقتصادی در کشور هستیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته تهران با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی جامعه اسلامی اظهارداشت: این مسئله برای جامعه اسلامی اصلا صحیح نیست که برخی با قشون‌کشی خود را پیروز می‌دانند و می‌گویند ما رأی آورده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" افزود: سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" که رهبر معظم انقلاب آن را نامگذاری کردند، نشان دهنده توجه ایشان به مسئله اقتصاد است.

وی افزود: رهبری در گذشته هم فرموده‌اند که کشور از مسائل فرهنگی رنج می‌برد و ما اگر به برخی مسائل توجه کنیم می‌بینیم که در دانشگاه‌ها و در دبیرستان‌های ما چه اتفاقاتی در حال شکل‌گیری است، این شبکه‌های اجتماعی و اعمال آنها خدا می‌داند که چه مسائلی را به جوانان ما القا می‌کند ولذا باید بسیار توجه داشت تا مسائل فرهنگی سمت و سویی صحیح و اسلامی داشته باشد.

صدیقی تصریح کرد: فقط این دولت نیست که می‌خواهد با دنیا رابطه برقرار کند بلکه از اول انقلاب هم اینگونه بوده و ما با همه کشورها روابطمان برقرار بوده است و هیچ مشکلی با کشورها به غیر از رژیم صهیونیستی نداشته‌ایم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تقویت بنیه دفاعی کشور اظهار داشت: بعضی که می‌گویند فردای جهان فردای مذاکره است و نه موشک به این مسئله توجه ندارند که کشورهای دیگر هیچگاه متوقف نیستند و به خصوص در مسئله دفاعی در حال پیشرفتند و ما باید در مسائل دفاعی در حدی باشیم که دشمن جرأت حمله به ما را نداشته باشد.

صدیقی در پایان تصریح کرد: همانطور که در سیستم اداری و اخلاقی نیازمند یک انقلاب هستیم باید در اقتصاد نیز یک انقلاب رخ دهد و این تنها کار دولت و ملت نیست بلکه کار همه افراد است و همه دست به دست هم دهند تا یک اقتصادی که در تکان‌های جهانی ما را مجبور به تسلیم نکند سامان دهیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار