بارسا و پاریس صدتایی می‌شوند

کدام تیم قهرمان نهایی این فصل اروپا خواهد شد؟

تیم‌های صدرنشین در لیگ‌های معتبر اروپایی، شرایط مختلفی دارند که در این گزارش به آنها اشاره می کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حال حاضر حدود دو سوم از فصل فوتبال قاره اروپا سپری شده است و حال و روز تیم صدرنشین هر کدام از لیگ‌ها متفاوت است در برخی لیگ‌ها رقابت شدیدی برای صدرنشینی وجود دارد و در نقطه مقابل، صدرنشین بعضی از لیگ‌ها با خیال آسوده ادامه مسابقات را سپری می‌کند.
 
**لیگ برتر انگلستان
به جرأت می‌توان گفت هیچ کس کوچک‌ترین شانسی برای حضور لستر سیتی در نیمه بالای جدول لیگ قائل نبود اما حالا تیم کلودیو رانیری با کنار زدن همه بزرگان جزیره، در پایان هفته بیست و هفتم با 56 امتیاز صدرنشین انگلستان است. البته تاتنهام، آرسنال و منچسترسیتی به شدت مشغول تعقیب لسترهستند. شاگردان رانیری در ایده‌آل، می‌تواند به 89 امتیاز برسد و این بدان معنی است که قهرمان این فصل لیگ برتر به طور قطع کمتر از 90 امتیاز خواهد داشت.
 
**بوندس لیگا آلمان
مطابق انتظار، تیمی به جز بایرن مونیخ در صدر جدول بوندس لیگا قرار ندارد. بایرنی‌ها در پایان هفته بیست و سوم، 62 امتیازی هستند و فاصله هشت امتیازی با دورتموند ایجاد کرده‌اند.
 
شاگردان پپ گواردیولا در ایده‌آل‌ترین حالت می‌توانند با 95 امتیاز فصل جاری را به پایان برسانند.
 
**لالیگا اسپانیا
در فصلی که رئال با مشکلات زیادی مواجه بوده و اتلتیکو هم صلابت لازم را از خود نشان نداده، بارسای لوییز انریکه با قدرت تمام حریفان را از پیش رو برمی‌دارد و اختلاف زیادی با رقبا ایجاد کرده است. آنها با احتساب 66 امتیازی که در بیست و شش بازی کسب کرده‌اند، می‌توانند در بهترین حالت با 102 امتیاز به کار خود در این فصل لالیگا خاتمه دهند.

**سری آ ایتالیا
در حالی که قهرمان سال‌های اخیر فوتبال ایتالیا، فصل جاری را ضعیف شروع کرده بود و تیم‌هایی مثل اینتر، ناپولی و فیورنتینا به قهرمانی امیدوار شده بودند، اما بار دیگر قدرت یوونتوس بر لیگ سایه افکند تا بانوی پیر نزدیک‌‎ترین تیم به اسکودتوی این فصل باشد.
 
البته سایه سنگین ناپولی کماکان پشت سر یوونتوس حس می‌شود شاگردان آلگری در پایان هفته بیست و هفتم، 61 امتیازی هستند و این شانس را دارند تا در پایان فصل امتیاز خود را به عدد 94 برسانند.
 
**لوشامپیونه فرانسه
در فرانسه هم مانند آلمان و ایتالیا آب از آب تکان نخورده و اگر کسی ماه‌ها فوتبال را دنبال نکرده باشد باز هم به درستی حدس خواهد زد که پاری سن ژرمن با اختلاف، صدرنشین فرانسه است.
 
تیم لوران بلان در پایان هفته بیست و هشتم لیگ یک، با 73 امتیاز و اختلافی بیست و سه امتیازی با موناکو، در فرانسه آقایی می‌کند. آنها که به طور حتم بار دیگر قهرمان لیگ یک خواهند شد، این پتانسیل را دارند که در پایان فصل به امتیاز فوق‌العاده‌ 103 برسند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار